• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 19:33:06 följande:
    Jag har andra klubbar du kan gå med i. Fråga Annlie vet jag. Finns mycket intressant å välja emellan. Väldigt mycket....
    Mm, fast en del av klubbarna har bara en medlem, och kommer inte ta in fler. Eller hur?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-12 22:05:42 följande:
    Kjol och stay ups, snygga byxor eller jeans.

Sånna finbyxor.
  • MrsAssault

Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??

• och
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:20:44 följande:
    Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??
    Haha, det är det säkert. Sjukhus tex. Och andra....
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-12 22:15:05 följande:
    Mm, fast en del av klubbarna har bara en medlem, och kommer inte ta in fler. Eller hur?
    Berätta nu om dina klubbar. Seså ut med språket.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-12 22:23:07 följande:
    Haha, det är det säkert. Sjukhus tex. Och andra....
    Det är det där "Och andra" som är det scary men förmodligen mest lukrativa klientelet.
    Naughty by nature
  • lille Birger

Frågan är om inte lille birger skulle behöva lite smaskig mjölk. Kan vara gott att ta med till skolan och dricka på rasten. Även bjuda fröken.

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-12 22:31:40 följande:
    Frågan är om inte lille birger skulle behöva lite smaskig mjölk. Kan vara gott att ta med till skolan och dricka på rasten. Även bjuda fröken.
    Den är jättenyttig för små killar!!
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-12 22:31:40 följande:
    Bröstmjölksfestis!
    Naughty by nature
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2012-01-12 20:31:01 följande:
    jag är kåt!!!!!!!!!!!

skall ni anmäla mig?

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har anmält varenda inlägg du skrivit om att du är kåt men det händer ingenting. Jag blir väldigt illa berörd eftersom jag är så vansinnigt pryd.