• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 13:22:48 följande:
    Man kan ju få skrivförbud för nästan vad som helst, allt beror på om någon anmäler.

Jag skulle kunna anmäla 5862 inlägg i den här tråden och få er avstängda halva bunten

(inklusive mig själv) {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Ibland skaffar man sig fiender och under min mest aktiva period när jag bara skrev i politiktrådarna fick jag varningar för typ allt. Allt kan bli "fokus på person istället för sak" "kränkning" osv.

Löjligt.    
    Jaa...kanske det, fast du lär inte kunna sätta dit gamle Anton inte. I denna tråden har jag och Perite (min bror från vita huset) minsann hållit tungan i rätt mun. Så det så.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Kattdamen skrev 2012-01-12 23:11:21 följande:
    Sport?

*ryser*
    Kampsport! Vältränade karlar enbart iförda shorts pucklar på varandra... yum
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:17:16 följande:
    Vad hände, vad hände, vad hände?!
    Men häng meeeeeeeed!!!
    Spana in BJs orginalmeddelande.

Btw - får man inte anmäla folk om de kommenterar stavningen i inlägg? Känner ett stort sug att anmäla någon nu.
    Naughty by nature
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:18:18 följande:
    Jaa...kanske det, fast du lär inte kunna sätta dit gamle Anton inte. I denna tråden har jag och Perite (min bror från vita huset) minsann hållit tungan i rätt mun. Så det så.
    Jag tyckte precis att din tunga var och vispade lite i Birger Jarls rumpa?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:18:18 följande:

Har min snällhet undgått dig?
    Jag anmälde dig skitmycket när du hade det där andra nicket med ful gubbe... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:19:51 följande:
    Men häng meeeeeeeed!!!

Btw - får man inte anmäla folk om de kommenterar stavningen i inlägg? Känner ett stort sug att anmäla någon nu.

Ah, jag trodde det var något stort ju...

Jo det går utmärkt att anmäla sådant. Faller oftast under OT men ibland, i vissa fall, funkar personangrepp , eller "fokus på person, inte ämnet". 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:19:51 följande:
    Men häng meeeeeeeed!!!

Jag tycker det nanadags, AGRI.................NU !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:23:17 följande:
    Har min snällhet undgått dig?
    Jag anmälde dig skitmycket när du hade det där andra nicket med ful gubbe... 
    Menar du Perite ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:25:29 följande:
    Ah, jag trodde det var något stort ju...

Jo det går utmärkt att anmäla sådant. Faller oftast under OT men ibland, i vissa fall, funkar personangrepp , eller "fokus på person, inte ämnet". 
    Nu tycker jag du håller käften här............
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-12 23:20:07 följande:
    Jag tyckte precis att din tunga var och vispade lite i Birger Jarls rumpa?
    Birgers arsle är nog det sista du skulle hitta Antons fladdrande tunga i........