• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 20:45:18 följande:
    Ja, det kanske vore bra. Men på samma gång skulle det inte vara helt fel om hennes klänning råkade fastna i en gren och åka upp en bit över midjan.
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 18:42:42 följande:
    Nu får du fan skärpa till dig, Birger. Allvarligt. Här sliter vi arslet av oss för att du skall få ihop ett riktigt vackert brev....och så väljer du det mesigaste som överhuvudtaget går att uppbringa på ett forum bestående till 97 % av kvinnor.

Birger !!!!  Snart får vi lov och ta ett snack man till.............man, eller nåt. Såhär kan det inte fortsätta. Tänk på Marias rykte. Det är iaf hon som har startat tråden. Stackarn. Förstår du nu vad du håller på å ställer till det ??? BIRGER !!!!!
    Eftersom NG inte ens kom med något förslag får hon skylla sig själv. Dessutom har jag skräpat ned så mycket i den här tråden med alla rumpbilderna.

Sådär, nu är ordningen återställd!

Den där handen skulle kunna tillhöra Ayrand.
  • lille Birger

Tänk att alla problem i världen kan lösas av en bild på en fyllig rumpa!

och skrev 2012-01-15 20:47:52 följande:
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
    Det gör hon inte, hon är inte sån som person.
  • Kattdamen
    lille Birger skrev 2012-01-15 20:45:18 följande:
    Ja, det kanske vore bra. Men på samma gång skulle det inte vara helt fel om hennes klänning råkade fastna i en gren och åka upp en bit över midjan.
    Du får föreslå att hon tar av klänningen?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-15 17:41:30 följande:
    PM, ja jag tycker mig minnas att du menar att du gör skäl för ditt namn. Källa på det?
    Bara att jag är storväxt. Men du tänker säkert på något annat antar jag. Det tänker jag inte gå in på då allt är relativt. Första handserferarenheter i det sammanhanget.   
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-15 21:09:56 följande:
    Tänk att alla problem i världen kan lösas av en bild på en fyllig rumpa!Det gör hon inte, hon är inte sån som person.
    Rumpbilder löser många bekymmer . Om folk skulle tänka lite mer på fylliga runmpor skulle världen vara en bättre plats.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-15 22:26:41 följande:
    Rumpbilder löser många bekymmer . Om folk skulle tänka lite mer på fylliga runmpor skulle världen vara en bättre plats.
    Jag känner att jag bidrar till världsfreden genom att ha en fyllig rumpa.
    Naughty by nature
  • Kattdamen

Jag funderade på att lägga upp en bild på min egen rumpa. Men så vart det inte så.

• Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-15 21:07:56 följande:
    Eftersom NG inte ens kom med något förslag får hon skylla sig själv. Dessutom har jag skräpat ned så mycket i den här tråden med alla rumpbilderna.
    Jag har ju kommit med förslag men det brydde du dig inte om. Gråter
    Naughty by nature