• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Isabellas Mamma

Hej

Hittade en sida som jag verkade bra, är rätt så ny hoppas den växer och blir bättre. Hitta allt inom tjänster.

Jobbtrade.se 

• och
    Isabellas Mamma skrev 2012-01-15 18:39:05 följande:
    Hej

Hittade en sida som jag verkade bra, är rätt så ny hoppas den växer och blir bättre. Hitta allt inom tjänster.

Jobbtrade.se 
    Det är olagligt att köpa sexuella tjänster, bara så du vet. Jag lägger dock ingen värdering i det, man ska inte döma andra människor.
    The hard way is the right way.
  • Ernst Hugo
    Hej

Jobbtrade.se 

Det kallar jag sidospår Skrattande
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-15 16:53:13 följande:
    Ja, det blev en hel del tips. Jag tror Mrs Assault vinner, för hennes var mest propert. Solig

I morgon är det en ny dag också. Drömmer
    Nu får du fan skärpa till dig, Birger. Allvarligt. Här sliter vi arslet av oss för att du skall få ihop ett riktigt vackert brev....och så väljer du det mesigaste som överhuvudtaget går att uppbringa på ett forum bestående till 97 % av kvinnor.

Birger !!!!  Snart får vi lov och ta ett snack man till.............man, eller nåt. Såhär kan det inte fortsätta. Tänk på Marias rykte. Det är iaf hon som har startat tråden. Stackarn. Förstår du nu vad du håller på å ställer till det ??? BIRGER !!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Hej

Jobbtrade.se 
    Det finns det fler än du som hoppas på...........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 18:35:44 följande:
    Nu mente jag ju inte bokstavligen här, men men, jag förlåter dig, Damen, av 2 (två) orsaker.

1. (Ett) Ditt nick. Jag räknar med att du har katt alt avgudar katter. Förmodligen båda här. Det gör jag också.

2. (Två) Ditt förslag till Birger var av världsklass, inte så bra som mitt. Men nästan. Så därför fårlåter Anton dig.

Eftersom Anton gillar dig skall du få ett tips. Kommer här : Det går precis lika bra med ljus Sirap. 

Anton, vi behöver prata lite mer om detta.

1. Är katter det enda du avgudar?

2. Vad exakt innebär det att du avgudar katter?
  • Yoyna

Det känns som att jag är den enda i sällskapet som inte är överförtjust i katter? Tycker mest att de hårar...

• lille Birger
    och skrev 2012-01-15 18:28:42 följande:
    Men Birger, man måste ju provköra bilen innan man köper den?
    Okej, är det verkligen så det går till, att man säger/skriver saker rätt ut? Är det inte bättre att man som Yoyna skrev bjuder på te med honing först innan man frågar en sån sak?
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 18:56:08 följande:
    Okej, är det verkligen så det går till, att man säger/skriver saker rätt ut? Är det inte bättre att man som Yoyna skrev bjuder på te med honing först innan man frågar en sån sak?
    Du verkar inte tycka att jag är trovärdig?