• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-15 17:41:30 följande:
    Agri, jag får väl aldrig stryk?!?
    Pfffft!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-01-15 17:53:34 följande:
    och ta dig i två:an så kart
    Ligger dessvärre inte för honom.
    Naughty by nature
  • Kattdamen
    Agridulce skrev 2012-01-15 17:59:18 följande:
    Ligger dessvärre inte för honom.
    Vilken hemsk man!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-15 17:53:02 följande:
    alldeles ensam i mörkret.............

Nej jag tog med mig min dotter som skydd.
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-15 17:58:15 följande:
    Var det nån som sa något??? Eller var det bara vinden..?
    Hör dig väldigt dåligt just nu.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 17:27:36 följande:
    Jag är sur för att du dissade mitt förslag.

Aynrand:KyssNalle 
    Jag kanske kan skriva ditt förslag senare, när vi har känt varandra i några år?  Solig
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 18:27:10 följande:
    Jag kanske kan skriva ditt förslag senare, när vi har känt varandra i några år?  Solig
    Men Birger, man måste ju provköra bilen innan man köper den?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-15 15:15:42 följande:
    Jag kan inte ejakulera för sjutton. Jag är kvinna!

Det får männen stå för.
    Nu mente jag ju inte bokstavligen här, men men, jag förlåter dig, Damen, av 2 (två) orsaker.

1. (Ett) Ditt nick. Jag räknar med att du har katt alt avgudar katter. Förmodligen båda här. Det gör jag också.

2. (Två) Ditt förslag till Birger var av världsklass, inte så bra som mitt. Men nästan. Så därför fårlåter Anton dig.

Eftersom Anton gillar dig skall du få ett tips. Kommer här : Det går precis lika bra med ljus Sirap. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 18:35:44 följande:
    Nu mente jag ju inte bokstavligen här, men men, jag förlåter dig, Damen, av 2 (två) orsaker.

1. (Ett) Ditt nick. Jag räknar med att du har katt alt avgudar katter. Förmodligen båda här. Det gör jag också.

2. (Två) Ditt förslag till Birger var av världsklass, inte så bra som mitt. Men nästan. Så därför fårlåter Anton dig.

Eftersom Anton gillar dig skall du få ett tips. Kommer här : Det går precis lika bra med ljus Sirap. 

Hmm, jag trodde det var äggvita och citron som gällde? Så det ser ut som sperma.