Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

Trash-tråden

och skrev 2013-03-24 21:54:45 följande:
    Anton kan säkert lägga upp ett bra träningspass åt honom. Anton är också sådär vig av någon anledning.
    Trodde att det bara var tjejer som behövde vara viga på det där sättetFörvånad
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-03-25 08:06:21 följande:
    Gammal kampsportare.....

Å inget annat. ÄLSKLING !!!
    Vi TROR dig Anton, vi tror dig!
    Alternativet skulle kunna ge mig permanenta mentala rubbningarSolig 
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-03-25 08:55:30 följande:
    TACK, Ulf, om du bara visste vilken sten som just föll från mitt hjärta där. Nu kan jag se livet an med tillförsikt. Det var jävligt oroligt ett tag, det kan jag tala om.

Ha en underbar dag, Ulf.....Solig

Se upp i dimman, marken är närmare än du anar. Har du glömt å kalibrera höjdmätaren kan det gå åt helvete. Så kom ihåg det. Att kalibrera den. Höjdmätaren !!!

Haha.
    Som tur är så har jag även ett ekolod eller en,RA, Radio Altimeter som visar det exakta avståndet till marken alldeles oavsett om höjdmätaren är rätt eller fel inställd. Har även en EGPWS, Enhanced,Ground Proximity Warning System med en terrängdatabas på hela jorden som även varnar om ett berg skulle ha den dåliga smaken att ställa sig just framför mitt planSkrattande

Have a great dag själv Anton.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-03-25 09:21:22 följande:
    Tackar Ulf...Glad

Och ja, berg kan va ett jävla aber när du ligger på finalen !!!
    Ja, som jag brukar säga. ''Vem fan ställde det berget där eller inte stod det där sist'' mmSolig

Lite som in till Innsbruck, Salsburg eller i Norge. 
  • ulfsas
    lille Birger skrev 2013-03-25 17:20:20 följande:
    Nallen är så förtjust i våfflor att han knappt kan bärga sig. Förra året åt han så mycket våfflor att han somnade direkt efter måltiden. Nalle
    Klarar han fler än en våffla då. Så stor är han ju inteGlad
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:36:45 följande:
    VA, har du fotat i mitt spritskåp?{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ulfsas

Köpte en mycket god svart rom som skall avnjutas imorgon kväll. Till att börja med alltså.

• ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-19 08:32:35 följande:
    Dagens roligaste felskrivning?

"Min 13-åriing äter sååå begränsat, det är helt hopplöst. Han kan äta fil och flingor, mackor (helst fitt bröd men det har vi inte hemma), risgrynsgröt, pasta med barnmat (köttbullar, korv, bacon osv), pannkakor."
    Sådant bröd med flänsost på låter inte gottKräks
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Trust me skrev 2013-05-10 14:53:24 följande:
    Vad tror du om att gänga dig med den här?

(cykeln i bakgrunden borgar för kvalitet)
    Har lite splittrad uppfattning om tattueringar. Denna unga kvinna är ju jättevacker men frågan är om hon inte hade varit ännu vackrare utan bläck?

Vad tycker ni? 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden Trash-tråden