Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2013-05-11 13:50:05 följande:
    Att det spelar kvitta.....
    I hennes fall så JASkrattande
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    och skrev 2013-05-15 18:04:53 följande:
    Är det den finaste bilden du har hittat idag?
    Birger verkar ha ett outsinligt förråd av damer. Smaken är som baken delad brukar han nog tänka eller som man säger i Götlaborg, smaken är som röven klövenTungan ute
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    och skrev 2013-06-05 11:13:37 följande:
    Ja. För du hade ju absolut kunnat avväpna en polis utan att själv hamna platt på backen.

Män, alltså... 
    Troligen lättare om det är en polistjej iaf.

Fast jag hade nog hellre bjudit henne på drink o middagSkål 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:11:33 följande:

Gissa antalet öl :-} Muahaha 
    Gissar på minst 3 öl Skrattande
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    och skrev 2013-06-08 00:24:29 följande:
    Du skulle kunna bjuda mig på ett glas vin istället? Jag börjar nyktra till här nämligen. Det är inte bra alls.
    Gärna det. Får bli en elektronisk drink för tillfället då jag huserar i Ängelholm för stundenSkål
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    och skrev 2013-06-08 00:27:54 följande:
    Låt mig gissa. Du drack också lite för mycket vin och hittade inte tillbaka till Stockholm?

Alltså, livet är tufft ibland.

Bra att du lyckades landa utan problem, dock.  
    Va, hur vet du det? Imorgon skall jag hålla huvudet klart så jag hittar till London för att ha ett stopp på 25 timmar. Det skall bli myspysigtGlad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:36:48 följande:
    Ärligt talat, du är en riktigt schysst person. Jag ville bara säga det... om det inte redan varit tydligt att jag tyckte det.
    Tack och bockSolig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas

Skall nu ta en sväng på Oxfordstreet mm. Käka lite god Indisk mat. Skall bli gott.

• ulfsas

Jo det blev ungefär :) 895.7 flygtimmar förra året. Snittfart ca 800 km/h så det blir några mil med.
    Går åt kanske 2-2,5 ton bränsle per timme också.....á ca 10kr/kg.

Allt för att jag som nu skall sitta på ett fik på Oxfirdstreet med en mangosmoothie i handen. Gott. Mmmmm

• ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-08 20:10:53 följande:
    De bästa delarna av London finns söder om city.
    Bodde många år i London och kom att älska just de södra förorterna lite lite mer än resten.
    Typ Clapham, men även Gipsy Hill, Crystal Palace och liknande. Helt fantastiska.

Jag avundas dig ulfsas!
    Tja, det hade säker varit betydligt roligare med lite sällskap. Åt Indiskt och mycket gott. Har köpt 6 nagellack som överraskning till dottern OPI och Nails Inc blev det. Sonen önskade sig ''Crunchies'', godis med choklad och honung tror jag.
    Hade en del ärenden att göra så min danske styrman fick klara sig själv och några flygvärdinnor har vi inte med oss på stoppet denna gången. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden Trash-tråden