Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

reflections skrev 2012-09-17 22:42:12 följande:
    L4D. där ser man. : ) det funkar det med. nämen, jag är inte hemma nu därför ingen dator. tänkte bara att du skulle veta. och förlåt NG att jag är & kladdar här.
    Jag ser fram emot när du får tillgång till en dator....treeswing.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-18 22:36:36 följande:
    den här tråden behöver lite pansarvagn och rumpor om ni frågar mig
    Inte det bästa kanske....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-18 22:47:42 följande:
    Vad sänder du för signaler till tjejerna i den här tråden med en bild på en sådär överdrivet smal tjej?
    Att även smala tjejer kan vara helvetes snygga, Birger Lelle
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-09-18 23:11:36 följande:
    Kan någon som orkar engagera sig säga vilken adblocker jag ska ha nu när jag installerat chrome? Får migrän av alla blinkande annonser på julgranen FL.
    Jag har "Adblock Plus for Chrome", funkar riktigt bra...
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-09-18 23:35:59 följande:
    Och den funkar och junkar inte en massa? Anton?
    Den funkar sketbra, iaf på min burk. Anv Windows 7.

Inga problem alls, å ingen jävla blinkande reklam. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-09-18 23:42:14 följande:
    Tack då blir det installation i morgon. Som tack kan du få inboxa mig nåt snuskigt.
    Jag kommer sitta uppe hela jävla natten å leta efter nåt synnerligen lämpligt, Agri. Leverans i morgon vid 10-tiden. Ungefär.
  • Anton Chigurh
    TheCoopers skrev 2012-09-19 09:59:12 följande:
    Tack Anton att du står upp för oss beniga jävlar
    Jag älskar er, Cooper. Allvarligt.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-09-19 14:29:42 följande:
    Undrar ödmjukast om Anton sitter i en annan tidszon då min inbox är jäkligt tom.
    Det är den inte alls det, men natten räckte inte till, Agri, fick ägna hela jävla dagen åt att leta upp nåt lämpligt till damen. Jag vet ju att du inte är nöjd med va för skit som helst. Skall va kvalité.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-19 23:00:54 följande:

Vad fick du?

Och varför fick inte jag något?  
    Jag kommer, till, eller på, , jag kommer i dig, också, ÄLSKLING.....Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden