Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 21:43:58 följande:
    Haha som sagt, det skulle ju drabba mig själv värst
    Förvisso, min underbara MARIA, men jag vet numera hur lynnig du kan vara med PMS. Vi kan alla mörda en annan människa. Bara omständigheterna är dom rätte....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 22:37:08 följande:
    Hur länge tror du att min PMS varar fina du?
    Kanske en eftersläng......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 22:37:08 följande:
    Hur länge tror du att min PMS varar fina du?
    Nä, seriöst, jag vet att du är snäll som helvete, Maria, PMS eller ej. Med allt vad det innebär.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 22:55:21 följande:
    Tack Anton
    It takes one to know one! 
    Sant.

Tack....WetKiss.gif 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-09-23 22:55:49 följande:
    Jag tror att PMS bara är en kvinnlig komplott för att de skall ha ett svepskäl att vara jävliga
    Uuuuh, PM, nu är du ute på tunn is, hoppas du har dubbarna med dig !!!

Isdubbarna alltså.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 23:00:33 följande:
    Du är så söt
    Det är för att jag gillar dig, Maria. På riktigt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 23:16:51 följande:
    Solig

Ja, vi går faktiskt way back här på FL Anton!
    Jag minns fortfarande de dagar då du var elak och jag och Jaded tvingades snacka en massa skit om dig.
    Mycket har hänt sedan dess och du är verkligen en fin människa. "Ochs" uppskattande av dig om något är ett kvitto på det.
    Hon har bättre omdöme än vad jag har. 
    Helsike, Maria, du vet hur du skall göra en människa glad. Riktigt glad. Å alldeles varm inombords.

Sov så gott när det blir dags. Vi hörs........4u

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-23 23:53:34 följande:
    Tack NG. Du är fin. Hjärta
    Ja, Det är hon, nåt så in i helvete, å vet du vad, Gumman ???

Det är du med. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-09-24 11:30:14 följande:

Haha jag insåg efter jag skrev det att någon skulle tolka det så. "Enda av manligt kön förutom mig ..." . Däremot känner jag mig som en marskatt ibland dock okastrerad men med kastrationsångest möjligtvis.
    Har du fått Ermene efter dig, PM, så är du illa ute.

Jag vet !!! 
  • Anton Chigurh
    Underbara Annelie  skrev 2012-09-24 12:36:27 följande:
    Till dig, Gummanloveboat
Svar på tråden Trash-tråden