• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-16 16:37:46 följande:
    Det jag menade var (i klartext) att det skulle vara trevligt att få bevis för att du är så ung och söt som du utger dig för att vara...?

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:01:01 följande:
    Agri, när var hur?
    Låter dig tro att du bestämmer. Välj du.
    Naughty by nature
  • Yoyna

Du är inte speciellt karaktärsfast och... Shame on you girl! Tycker mig dessutom ana ett mönster i ditt beteende; du tigger om bestraffningar från alla som tycker om dig. Är det sunt?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:01:01 följande:
    Och: sluta skriva inlägg på FL.

Agri, när var hur?

NG, har du haft en bra dag sötnos?

Jag har jobbat, kom just hem å ligger utslagen i soffan... Trött!!!
    Bra dag!
    Kåt och produktiv  
    Aynrand - besudla mig!
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-16 21:39:37 följande:
    Konkurrerar ni om Anton?
    Den stora majoriteten av kvinnorna på FL - och i IRL också, förövrigt - är ute efter en sak !!!  Antons kropp. Men, jag står emot, trots envetna, mycket utstuderade förförelsetekniker, och tom dödshot allt emellanåt, så är min underbara lekamen Annelis, och endast.......Annelis. Så är det.

Lika bra å tala om det, även om det kommer innebära att många kvinnor går i väggen nu, blir drabbade av djupa depressioner, och med all säkerhet kommer självmordsstatistiken stryka i höjden i en nära framtid.
    Vill dock påpeka att jag har diplomatisk immunitet i egenskap av varandes sk mönster-medlem. 

Men jag är lik förbannat sugen på att du postar en bild på ditt arsle, damen.

Följande rad är citerad ur inlägg nummer 14093, av Kattdamen :

"Jag funderade på det. Men så insåg jag att ingen vill se den".  

Ett felaktigt konstaterande. Således.

Får vi se en bild på röven nu då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:05:27 följande:
    Du är inte speciellt karaktärsfast och... Shame on you girl! Tycker mig dessutom ana ett mönster i ditt beteende; du tigger om bestraffningar från alla som tycker om dig. Är det sunt?

Den man älskar agar man.
    Står det inte så i typ...Bibeln? 
    Aynrand - besudla mig!
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:06:04 följande:
    Den stora majoriteten av kvinnorna på FL - och i IRL också, förövrigt - är ute efter en sak !!!  Antons kropp. Men, jag står emot, trots envetna, mycket utstuderade förförelsetekniker, och tom dödshot allt emellanåt, så är min underbara lekamen Annelis, och endast.......Annelis. Så är det.

Lika bra å tala om det, även om det kommer innebära att många kvinnor går i väggen nu, blir drabbade av djupa depressioner, och med all säkerhet kommer självmordsstatistiken stryka i höjden i en nära framtid.
    Vill dock påpeka att jag har diplomatisk immunitet i egenskap av varandes sk mönster-medlem. 

Men jag är lik förbannat sugen på att du postar en bild på ditt arsle, damen.

Följande rad är citerad ur inlägg nummer 14093, av Kattdamen :

"Jag funderade på det. Men så insåg jag att ingen vill se den".  

Ett felaktigt konstaterande. Således.

Får vi se en bild på röven nu då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är blyg. *rodnar*
  • Yoyna

Agri, skilsmässodiket? Har hört att det har en hög score-rate! (har hört) Vi får kolla dag. Klädsel: valfri vilket innebär städad urringning för min del och slampig för din del...