• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:01:01 följande:
    Och: sluta skriva inlägg på FL.

Agri, när var hur?

NG, har du haft en bra dag sötnos?

Jag har jobbat, kom just hem å ligger utslagen i soffan... Trött!!!
    Nu var vi där igen, smileys delas ut till höger och vänster, till allt och alla. Men inte...........till Anton.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:06:32 följande:
    Herregud BJ, kom och lägg dig i min säng!!
    Så att du kan hålla på och antasta mig?Förvånad  I kommentar #14063 har du en bild på mig när jag badar skumbad, UTAN BIKINI.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 22:07:20 följande:

Jag ska tatuera in det på höger skinka.

Anton.......

Eller ? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Men Anton. Jag har redan förklarat att jag inte känner dig tillräckligt för att kunna föra det. Jag vet inget om dig förutom att du aldrig kommer att visa mig något som helst intresse. Men om du pussar mig så kan jag återgälda gesten?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:11:49 följande:
    Den man älskar agar man..

Inte skära, bara rispa..

Fler förslag?

Vi kan göra om uttrycket "the blacker the berry the sweeter the juice" till "the redder the ass the sweeter the juice".

Inte helt korrekt att säga redder, men så blir det. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Yoyna

BJ, jag antastar ingen. Det ligger inte för mig, jag lovar. Var inte orolig.

• Kattdamen

Men jag kan skicka den på mail om man anmäler intresse där.

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:14:20 följande:
    Anton.......

Eller ? 
    Anton på ena skinkan och Annelie på andra, på det viset kan ni alltid vara tillsammans, förutom när Aynrand kommer och brutalt särar på er Förvånad.
    Aynrand - besudla mig!