• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:21:44 följande:
    Jag tog 8 Stesolid, väntade 7 minuter, tog åtta till, Stesolid, väntade ytterligare 5 min. Sen var jag inne. Du måste ha virus i hela helvetet. Minst. Var inne på Agris sida. Kom in direkt. Nåt fel här. På din presse.

Fin röv dock. Mycket fin. Ett praktexemplar. Som Göran skulle sagt....... 
    Jag har upptäckt att det underligt som pågår med min pres. Jag vet inte varför.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:22:48 följande:
    Agri, för satan, är det ditt arsle i pressen ???

Alltså, ditt eget. 
    Du verkar fasligt intresserad av allt annat än att svara på mina sjutton mail.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 22:47:32 följande:
    Hm. Iofs.

Men han skrev varning/avstängning. 
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 23:27:37 följande:
    Du verkar fasligt intresserad av allt annat än att svara på mina sjutton mail.
    Nu förväntar jag mig att du genast skickar ett PM med en bild på din nakna lekamen i en mycket prekär ställning. Ja......

Sen skall du nog fan få se på svar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:27:46 följande:
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
    Åh, Anton!! Drömmer

Vilket gillade du mest? Den där biten om hur jag hämtade en kall öl till dig efteråt, eller? 
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:22:48 följande:
    Agri, för satan, är det ditt arsle i pressen ???
    Alltså, ditt eget. 
    Självklart!

Fotat av mig själv med en fucking AjFån! Det är stilpoäng på den.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:32:14 följande:
    Självklart!

Fotat av mig själv med en fucking AjFån! Det är stilpoäng på den.
    Det är det helt klart. Solig
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-16 23:11:58 följande:
    Vad fin! Nalle

Jag blev jätteglad och sprallig av den rumpan.
    Fina lår också.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:30:21 följande:
    Nu förväntar jag mig att du genast skickar ett PM med en bild på din nakna lekamen i en mycket prekär ställning. Ja......

Sen skall du nog fan få se på svar. 
    Jag har inte lärt mig hur man gör för att föra över bilder från telefonen till datorn. Tyvärr.

Målande beskrivningar har du ju redan fått, men det räcker kanske inte. 
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-16 23:41:25 följande:
    Jag har inte lärt mig hur man gör för att föra över bilder från telefonen till datorn. Tyvärr.
    Målande beskrivningar har du ju redan fått, men det räcker kanske inte. 
    Men maila från mobilen då? Eller MMS.
    /Supporterklubben
    Naughty by nature