• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:09:57 följande:
    Agri, skilsmässodiket? Har hört att det har en hög score-rate! (har hört) Vi får kolla dag. Klädsel: valfri vilket innebär städad urringning för min del och slampig för din del...
    Ja, jag rekade ju där i fredags.... funkade alldeles utmärkt. Fast jag var fortfarande gift när jag kom hem....
    Naughty by nature
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:16:55 följande:
    Av någon underlig anledning har jag samma känsla, inte att det är läskigt, men att det är en varning/avstängning som väntar.

Anton! Skrikandes
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:31:36 följande:
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

Alright.
    Jag lägger ner, för din skull Anton. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-16 22:35:37 följande:
    Anton! Skrikandes
    Nu läste du inte ordentligt igen. Har du tullat på spriten redan på måndagen eller?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 22:36:12 följande:

Alright.
    Jag lägger ner, för din skull Anton. 
    Jag röstar på att du ska ha ett W på vardera skinkan.
    När du böjer dig fram blir det WoW.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Kattdamen skrev 2012-01-16 22:32:42 följande:
    Jag är helt utanför ert gäng.
    Vilket gäng? Jag drömmer fortfarande mardrömmar om ett gäng snuskisar som pratar rumpor och att svälja dagarna i ända.
    Naughty by nature
  • Yoyna

Agri, det är bra att du håller fanan högt! Det var väl inte heller meningen att du skulle vara ogift när du kom hem? Men en extra man kunde man ju tycka att du var värd!

• och
    Agridulce skrev 2012-01-16 22:37:23 följande:
    Nu läste du inte ordentligt igen. Har du tullat på spriten redan på måndagen eller?
    Det gjorde jag visst. Jag har skrivit sjutton mail till Anton idag med (liksom igår, och i förrgår osv), där jag i detalj har beskrivit hur mycket jag saknar honom och vad jag vill att han ska göra med mig när vi ses.

Och hans första tanke när det blinkar till i inboxen är att det är en varning. Kul liksom.
    The hard way is the right way.