• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:21:27 följande:
    Man tar en vattenmelon, skär av en bit och häller i 1 L vanlijvodka, låter den stå ett dygn i kylen, gröper ut innanmätet och mixar och vips har man godis man kan hälla rakt i glaset och dricka, lite som en frukt smootie, gott och mättande... Nyttigheten vågar jag dock inte uttala mig om. Solig
    Låter sjukt gott. Ska jag prova nångång. Alltså jag älskar att laga mat. Jag älskar att baka allt från tårtor, bakelser och ja allt. Har ju några bilder på mat och tårtor jag har gjort i minbildgalleri men ogillar att äta mat. Att äta mat är otrolig svårt för min del. Jag hade som dröm att öppna en cafeteria där jag bakade egna bakelser. vi får se hur det blir med det.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna

Rose, hittar inte inlägget men jag bor som sagt inte i UV och det gör definitivt inte Joppan heller

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-29 20:58:12 följande:
    Rose, hittar inte inlägget men jag bor som sagt inte i UV och det gör definitivt inte Joppan heller
    Ja, jag kom på sen att Joppan bodde i ett litet samhälle. Jag brukar skryta om mitt minne men det blevhelt fel här.
  • I Blackrose I

Och så är det ingen inne nu när jag har tid och sitta här. Skrikandes

• och
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:05:29 följande:
    Jag är här. Solig

Såg gott ut. 
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:05:29 följande:
    Jag är en liten stund till iaf. Tänkte snart mata djur och gå ut med hunden.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Freja sa en kul grej nu innan hon somnade.

Mamma, när jag var hos pappa sista så fick jag hicka, då skall man dricka ett glas vatten på en minuet eller två, sen 5 prickigkorv, spela trumpet och så står på händer.

Poff så däckade hon

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-29 21:09:28 följande:
    Jag är här. Solig

Såg gott ut. 
    Hej där. Kyss

Hur är det med dig?

Tack. Till och med lillskit åt och tyckte var gott.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:12:03 följande:
    Freja sa en kul grej nu innan hon somnade.
    Mamma, när jag var hos pappa sista så fick jag hicka, då skall man dricka ett glas vatten på en minuet eller två, sen 5 prickigkorv, spela trumpet och så står på händer.
    Poff så däckade hon
    Awww, dom är urgulliga när dom är små.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:13:23 följande:
    Hej där. Kyss

Hur är det med dig?

Tack. Till och med lillskit åt och tyckte var gott.
    Hej!

Jag är förkyld idag. Tycker jättesynd om mig själv.

Annars är det bra.

Med dig med, verkar det som?   
Svar på tråden Trash-tråden