• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Korsriddaren skrev 2011-08-29 22:08:03 följande:
    Hehe, du skulle testat gränserna. Tungan ute
    Alltid, jag bara måste alltid göra det Obestämd
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-08-29 22:19:23 följande:
    God natt alla fina!!
    Natti, sussa gott.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 22:11:30 följande:
    Nej, jag lämnar er för ikväll. {#emotions_dlg.flower}

">

Natti nattens, sov gott.

Fin sång!
  • Mariohn
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 22:23:41 följande:
    Att bära dem eller bara sådär rent generellt?
    Mest att bära dem. Är det bara jag som alltid måste ha ett par extra med mig eftersom jag maniskt tror att jag kommer att få en maska på något tydligt ställe? Och när jag väl får det finns det inget ställe som är lämpligt att byta på? 
  • Korsriddaren
    Mariohn skrev 2011-08-29 22:21:47 följande:
    Har ni funderat på strumpbyxor någon gång? 
    Att dra dem över huvudet kan vara ganska kul, men kan få jobbiga konsekvenser om man bär dem när man utför sina bankärenden. Skäms
  • Nice Girl Wrong Place
    Mariohn skrev 2011-08-29 22:26:12 följande:
    Mest att bära dem. Är det bara jag som alltid måste ha ett par extra med mig eftersom jag maniskt tror att jag kommer att få en maska på något tydligt ställe? Och när jag väl får det finns det inget ställe som är lämpligt att byta på? 

Jo om jag bär strumpbyxor har jag alltid med mig extra. För det går alltid en maska och det känns så fruktansvärt trashigt...

Det är hårt att vara kvinna. 
Svar på tråden Trash-tråden