HäxanSurtant skrev 2011-08-29 22:14:48 följande:
Ja det är tung, extra tung denna månad, hans födelsedag och döds dag, han fick vara 29 i 10 dagar. Vi är födda samma år, gick i förskolan och skolan ihop till vi var 12, då fick min familj fly och fick hemlig identitet. Men vi sågs nästan varje helg och han var mer bror än kusin.
Hans mamma dog i okt 06 av en läkar miss, de ligger i en familjegrav, jag har aldrig besökt den och jag kommer nog aldrig göra det, för min ena pedofil ligger i samma grav, så jag tror inte jag kan, jag liksom bara kan inte

Fast jag vill så det gör ont inom mig

att min vackra familj ligger ihop med denna fula man är för mig helt obegripligt! När min mormor dör så skall jag föreslå för min släkt att vi flyttar på dom, att de går en egen gemensam grav, om det är genomförbart vill säga.
Moster dog okt 06 och min morbror hittade vi död på påsk afton 07, samtidigt blev jag gravid och när man börjar repa sig efter dödsfallen och njuta av att vara mamma och allt börjar flyta så dör min kusin, mattan bara rycktes bort och världen liksom försvann.
Det här gjorde mig så ledsen igår. Jag exploderade som ett litet barn när jag läste inlägget. Har sovit högst två timmar...
Min kusin var verkligen en underbar person. Hans personlighet var så go att man inte kunde tro att en person kunde vara så snäll och genomgo. Han förlorade sina föräldrar i Iran-Irak-kriget när han var liten och var iskolan då när deras hus blev nerbombad. Han fick se en nerbombad hus när han kom hem från skolan, stå där och veta att ens föräldrar ligger där döda under, det man kallade för hem är för alltid borta, tryggheten man kände var för alltid borta. Han var hos polisen innan dom hittade mormors telefonnummer och hon fick åka och hämta honom. Vi trodde han hade dött också under dom två dagarna. Min mormor tog hand om honom och han växte upp hos henne.
Jag älskade honom, väldigt mycket, vi brukade prata om allt. När jag kom till Sverige så pratade vi varje kväll med varandra men det var inte förrän några år senare som det blev allvar mellan oss. Vi hann va tillsammans en väldigt kort period innan han hamnade i en svår depression och tog livet av sig.......
Han hade skrivit ett brev till mig som jag fick hitskickad. Jag har den fortfarande kvar.
*Beklagar din sorg*