• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-19 12:18:46 följande:

Precis - man får både gaga mig och sätta på mig. Försök göra det med a handgun.
    Du tar onekligen upp en del relevanta motargument.

Men som allt annat så finns det ju alltid undantag från generella regler
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:31:52 följande:
    BJ: Men även om det går att gömma stenen så är den ändå mer tilltalande i sin hårdhet och obändlighet!

(vilka ord du har börjat använda föresten!!! Chockerande!!!!)
    Och du chockar mig min kära Yoyna. Oskyldig? My ass!!!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-19 12:32:08 följande:
    Du tar onekligen upp en del relevanta motargument.
    Men som allt annat så finns det ju alltid undantag från generella regler
    Visst gör jag. Och hela jag är ett undantag. Det trodde jag du hade förstått vid det här laget.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:31:52 följande:
    BJ: Men även om det går att gömma stenen så är den ändå mer tilltalande i sin hårdhet och obändlighet!

(vilka ord du har börjat använda föresten!!! Chockerande!!!!)
    Jag brukade säga snippa eftersom jag tänkte att det är legitimt för små killar i min ålder att använda det ordet, men jag fick massa obehagliga påhopp av folk på FL så nu skriver jag mutta istället. Solig

Rakad/vaxad mus var mitt sekundära alternativ, men det kan ju faktiskt missuppfattas: imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/346963.jpg
    Agridulce skrev 2012-01-19 12:27:52 följande:
    Nämen BJ? Du förvånar mig. Inte visste jag att du hade sällat dig till vaxförespråkarnas skara?
    Skäms   Jagtycker det verkar vara fint.
  • Yoyna

Men Agri? Hur menar du? Var någonstans har jag skrivit någon som kan tolkas på annat sätt än det som var mitt syfte?? Jag gillar stenar helt enkelt! Släpade med mig flera kilo hem från semestrarna när jag var barn!

Vackra, släta, hårda och solvarma...

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:41:33 följande:
    Men Agri? Hur menar du? Var någonstans har jag skrivit någon som kan tolkas på annat sätt än det som var mitt syfte?? Jag gillar stenar helt enkelt! Släpade med mig flera kilo hem från semestrarna när jag var barn!

Jag brukar plocka kottar när jag är i skogen. Gav min mamma en kotte som jag hade målat på i födelsedagspresent.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:41:33 följande:

..........med tillhörande män.....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-19 12:41:28 följande:
    Skäms   Jagtycker det verkar vara fint.
    Så trevligt BJ.

......vilket påminner om att jag måste boka tid.
    NG och Aynrand! Ska ni mer till Madame Vax nästa vecka?
    Naughty by nature