• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-22 01:09:55 följande:
    Hallå, kompisar.

Vem tycker ni är snyggast av den här tjejen:
    och den här:
    Den nedre skulle jag nog säga. Enbart för att hon inte har rosa tandtråd i baken.
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:24:44 följande:
    Den nedre skulle jag nog säga. Enbart för att hon inte har rosa tandtråd i baken.
    Men hon har inflammerade hårsäckar. Det är mer avtändande.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:24:44 följande:
    Ja, visst är den där stringtrosmodellen ful? Jag förstår att meningen med string är att det bara ska vara en tråd, men det är snyggare om det i alla fall är en lite större remsa.

Bara för det så hittar jag ingen exemplifierande bild.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-22 01:29:14 följande:
    Ja, visst är den där stringtrosmodellen ful? Jag förstår att meningen med string är att det bara ska vara en tråd, men det är snyggare om det i alla fall är en lite större remsa.

Bara för det så hittar jag ingen exemplifierande bild.
    Jag gråter nästan blod här.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-22 01:27:29 följande:
    Men hon har inflammerade hårsäckar. Det är mer avtändande.
    WTF? Har du HD-upplösning på din skärm eller?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:23:29 följande:
    Sicket spiffigt set!
    Säg mig och; tänker du ha på dig den där hjärtformade saken fram eller bak?
    Tror ni har missuppfattat nåt här, damen !!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-22 01:30:36 följande:
    Var glad hjärtat! Anton har ju beställt en likadan till dig (om än i svart).
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-22 01:32:17 följande:
    Tror ni har missuppfattat nåt här, damen !!!!!!
    Du har ju faktiskt beställt hela kittet Anton. Då måste man använda alla, och jag menar verkligen ALLA saker i kittet, vilket då inkluderar den lilla svarta mojippen.
    Eller ska du ha den över ögat när ni leker piratlekar månne?
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-22 01:30:36 följande:
    Det låter inte trevligt. Jag kanske kan komma och trösta dig med en snuttefilt? Jag har 2 stycken, en i reserv som jag kan snutta på när den andra inte är tillgänglig.
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:34:55 följande:
    Du har ju faktiskt beställt hela kittet Anton. Då måste man använda alla, och jag menar verkligen ALLA saker i kittet, vilket då inkluderar den lilla svarta mojippen.
    Eller ska du ha den över ögat när ni leker piratlekar månne?
    Alltså, PM, du får nog rycka in här in Anton plockar fram det tunga artilleriet.