• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Jag blev alldeles proppmätt av pannkakorna! Fick även sylt på kinderna. Glad

• Aynrand

hej
    har precis ätit av det goda brödet jag precis lagat...lite margarin och ost på...helt ok faktiskt!

så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2012-01-22 19:02:01 följande:
    ... hej Skäms

Ååh, nu känner jag doften att pannkakor som mamma har stekt! Det är bara för mig att tassa ned till nedervåningen och äta.
    Ge mig!!! Jag vill också ha din mammas pannkakor, sen kanske jag kan få dig till efterrätt
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2012-01-22 20:06:44 följande:
    hej
    har precis ätit av det goda brödet jag precis lagat...lite margarin och ost på...helt ok faktiskt!
    Margarin??? Hur kan man ens tycka om margarin, det smakar som bäst, typ skumt Obestämd

Nybakat bröd däremot, mums
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • och
    hej
    Lagom salt? Solig
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2012-01-22 20:53:19 följande:
    Ge mig!!! Jag vill också ha din mammas pannkakor, sen kanske jag kan få dig till efterrätt
    Mamma har sagt att jag får bjuda hem 1-2 kompisar på fika eller lunch om jag vill. Jag får bjuda flickor.
  • Nice Girl Wrong Place
    hej
    Du är duktig
    Aynrand - besudla mig!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-22 21:12:48 följande:
    Jag har tröttnat på FL på riktigt för typ första gången i mitt liv.
    Jag med.

Undrar hur länge det här har pågått, med tanke på att FL strulat så mycket.  
    The hard way is the right way.