• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-01-22 02:08:22 följande:
    Vänta... Skall kännna efter. Jo den är där. Fast lite underanvänd är den nog.
    Agri, kan du skicka din adress till PM?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

På vissa tjejer sätter sig en del av fläsket runt midjan medan det på andra sätter sig enbart på lår och rumpa.

• lille Birger

Jag är föresten Birger Jarl, bara så ni vet. Nalle Passade på att byta användarnamn till lille Birger eftersom jag tycker det ser gulligare ut.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:52:37 följande:
    Agridulce skrev :

Du vet det där kittet som Anton har beställt? Amatörkittet på Tradera? Jag har redan the real stuff i gediget läder. Undrar vem jag ska använda det på härnäst?
    Antyder du att jag är snål, eller vad fan är det frågan om ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Hej Anton! Hjärta

Birger: ypperligt val av nick, särskilt i kombination med din avatar, känns liksom helvettigt. Solig 

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-22 13:30:10 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Birger: ypperligt val av nick, särskilt i kombination med din avatar, känns liksom helvettigt. Solig 
    Hej Goding. Hjärta

Hoppas natten varit till belåtenhet.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-22 13:30:10 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Tack! Det var inget jag tänkt på, men visst är det så att jag känner mig väldigt liten och nätt brevid en sån där stor tantrumpa. Nalle
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-22 13:25:53 följande:
    Antyder du att jag är snål, eller vad fan är det frågan om ???
    God middag solstråle! Solig
    Naturligtvis inte. Jag bara påvisar för Annelie att hon borde se sig över axeln när hon går ut på stan.
  • Kattdamen

Se på fan, min email var inte med.

Mig får du älska hedniskt.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-22 01:15:24 följande:
    Har redan lagt en beställning...
    På ett startpaket? Jag är besviken på dig nu, extremt besviken.
    Mig får du älska hedniskt.