• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 18:52:00 följande:
    Skummade inlägg... Och. Påstår du att JAG är enkel? Agri, du borde ju veta bättre. Ni skulle straffas båda två.
    FL har blivit hackat. Måste ha varit någon annan som var inne på min användare och skrev det.
    The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 18:56:54 följande:
    Agri. Allt annat än enkel. Snarare dubbel.

själv då?
    På riktigt?

Skål
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-22 18:56:54 följande:
    Agri. Allt annat än enkel. Snarare dubbel.

själv då?
    Men vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan????
    Jag bryter ihop!!!!! Känner nog att jag redan fått mitt straff nu. Gah!
  • Yoyna

Och, om det inte var för att du är en sådan opålitlig s-a så skulle jag överväga att tro dig men... Nej.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-22 18:19:11 följande:
    hej lille birger!
    ... hej Skäms

Ååh, nu känner jag doften att pannkakor som mamma har stekt! Det är bara för mig att tassa ned till nedervåningen och äta.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 18:58:53 följande:
    Och, om det inte var för att du är en sådan opålitlig s-a så skulle jag överväga att tro dig men... Nej.
    Jag låter Anton svara på det här lite senare.

Men jag glömmer inte bort det.  
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 19:06:56 följande:
    Nej, varför skulle du glömma bort sanningen och?
    Försvinner i alkoholdimma kanske?

Men som sagt var, Anton får ta hand om detta. Jag tänker aldrig mer prata med dig heller.