• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 10:20:52 följande:
    Är det jag som spränger hela skiten i luften efter skoldagens slut, så ni får hålla lektioner ute i snön i fortsättningen.
    Du kan få vara den ondsinte rektorn som får i uppdrag att bestraffa de som inte sköter sig.
    En gissning är att du kommer ha fullt upp........
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-31 10:38:55 följande:
    Ja det skulle helt klart leda till mental härdsmälta. "Alla dessa bröst. Oj oj. Och alla dess kroppsöppningar att fylla upp. Bara två händer, en tunga och en k.. Hur skall jag hinna med tillfredställa alla. Kan jag ta fötterna till hjälp kanske? Näsan med? Arggh" *TILT*, *OVERLOAD* *GENERAL PROTECTION FAULT*
    PM om jag inte visste vad du pysslade med om dagarna skulle jag nästan gissa på att du var IT-fjolla.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-31 10:54:24 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Du saknar simultanförmåga, älskling.
    Hej min underbara. Hjärta

Och som vanligt har du rätt. Män har inte den förmågan. Men jag har ju andra tillgångar........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:04:37 följande:
    Du kan få vara den ondsinte rektorn som får i uppdrag att bestraffa de som inte sköter sig.
    En gissning är att du kommer ha fullt upp........
    Och jag kommer älska det. Faktiskt mer än du anar............
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:15:01 följande:
    Mitt ifrågasättande har endast ett enda syfte.
    Att mjölka det sista tålamodet ur vår stränga magister och bli ordentligt tillrättavisad. Då mår jag som bäst och har paradoxalt nog ändå "vunnit". Solig  
    NG du får följa med mig på affärsmöten så ska vi nog få nytta av din komptens.  
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 11:09:18 följande:
    Och jag kommer älska det. Faktiskt mer än du anar............
    Nej, jag anar.......
    Hur tror du annars att du kvalificerade dig för tjänsten?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:17:25 följande:
    Agridulce skrev :

Nej, jag anar.......
    Hur tror du annars att du kvalificerade dig för tjänsten?
    cool smiley
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 11:07:38 följande:
    Hej min underbara. Hjärta

Och som vanligt har du rätt. Män har inte den förmågan. Men jag har ju andra tillgångar........
    Väldigt fina sådana.

Nåväl. Som rektor för skolan antar jag att du har visioner och redan arbetar på en skolplan? Vad prioriterar du högst?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-31 12:24:15 följande:
    Väldigt fina sådana.

Nåväl. Som rektor för skolan antar jag att du har visioner och redan arbetar på en skolplan? Vad prioriterar du högst?
    Bestraffnings-systemet. Definitivt bestraffnings-systemet. Allt annat är tämligen oväsentligt. 
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:07:19 följande:
    PM om jag inte visste vad du pysslade med om dagarna skulle jag nästan gissa på att du var IT-fjolla.
    Ja eller hur? Men du förväxlar nog hobby och yrkesliv dock. Snuska är bara en hobby
    Is sex dirty? Only if it's done right