• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 12:28:55 följande:
    Bestraffnings-systemet. Definitivt bestraffnings-systemet. Allt annat är tämligen oväsentligt. 
    Bra där!
    Men där det finns bestraffningar torde det även finnas belöningar. Dags att klämma fram lite sånt också.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-31 12:24:15 följande:
    Väldigt fina sådana.
    Nåväl. Som rektor för skolan antar jag att du har visioner och redan arbetar på en skolplan? Vad prioriterar du högst?
    *hhhrrrmmmm harkel*
    FJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSK!!!!!!!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 13:34:17 följande:
    Bra där!
    Men där det finns bestraffningar torde det även finnas belöningar. Dags att klämma fram lite sånt också.
    Tror du har missat en sak, Agri. Det är jag som är Rektor, jag som bestämmer. Inte du. Passa dig !!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 13:36:55 följande:
    Tror du har missat en sak, Agri. Det är jag som är Rektor, jag som bestämmer. Inte du. Passa dig !!!!
    Käre Anton, du borde prova att se världen ur mitt perspektiv. Jag låter andra leva i förvissningen att de bestämmer, lyckligt ovetande om att jag drar i tåtarna.

Bestäm du på raring. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-31 13:38:55 följande:
    Käre Anton, du borde prova att se världen ur mitt perspektiv. Jag låter andra leva i förvissningen att de bestämmer, lyckligt ovetande om att jag drar i tåtarna.

Bestäm du på raring. {#emotions_dlg.flower}
    Min kära Agri!

Historiskt sett har det funnits ett antal människor som försökt sig på just det fenomen du nämner här ovan. Att styra Anton, inbilla sig att det var dom "som drog i tåtarna" osv, osv.  Dom människorna är numera förpassade till det eviga kretsloppet, återanvända via landets förbränningsanläggningar för avfall. En god gärning, förvisso, men knappast vad dom hade förväntat sig när dom försökte dra i Antons tåtar.

Och så en liten blomma. {#emotions_dlg.flower}

Var det nåt mer ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

....annars hade jag tänkt återgå till utarbetningen av en skolplan !!!!

• Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 14:02:42 följande:
    Min kära Agri!
    Historiskt sett har det funnits ett antal människor som försökt sig på just det fenomen du nämner här ovan. Att styra Anton, inbilla sig att det var dom "som drog i tåtarna" osv, osv.  Dom människorna är numera förpassade till det eviga kretsloppet, återanvända via landets förbränningsanläggningar för avfall. En god gärning, förvisso, men knappast vad dom hade förväntat sig när dom försökte dra i Antons tåtar.
    Och så en liten blomma. {#emotions_dlg.flower}
    Var det nåt mer ???
    Säger det igen: Bestäm på du. Det blir så bra så.
  • Yoyna

Ni är bara underbara!!! Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig (till skillnad från vissa andra ) så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-31 20:04:01 följande:
    Ni är bara underbara!!! Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig (till skillnad från vissa andra ) så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn
    Mmmmm...... och hade säkert med dig äpple till fröken.

Jag var en usel elev. En sån som fick höga betyg utan att plugga (och nej, jag nuppade mig inte till dem) vilket innebar att jag mest satt och gungade på stolen och ifrågasatte läraren på lektionerna. Otroligt irriterande helt enkelt.