• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-31 20:04:01 följande:
    Ni är bara underbara!!! Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig (till skillnad från vissa andra ) så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:06:37 följande:
    Mmmmm...... och hade säkert med dig äpple till fröken.

Jag var en usel elev. En sån som fick höga betyg utan att plugga (och nej, jag nuppade mig inte till dem) vilket innebar att jag mest satt och gungade på stolen och ifrågasatte läraren på lektionerna. Otroligt irriterande helt enkelt.
    Aww vad söta ni är!
    Jag var väldigt sällan i skolan, men när jag var där så "Iiiiiiiiiiiihhh:ade" jag över brutna naglar för att sedan säga något smart. Hade nog något av en bimbo-stämpel, men det kändes helt ok. Ut med tuttarna, in med magen och gungande höfter gick bra tillsammans med att jag faktiskt inte var dum. Jag har alltid gillat den där överraskande faktorn. När folk tappar hakan för att deras fördomar redan talat om för dem, att den tuggumituggande bruden i hörnet, är dum i huvudet. Att överraska, eller bemästra dessa individer gav mig enorm tillfredsställelse.
    Jag kan nog inte kallas bimbo längre, men jag älskar fortfarande att överraska.  

Aynrand - besudla mig!
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:17:55 följande:
    Aww vad söta ni är!
    Jag var väldigt sällan i skolan, men när jag var där så "Iiiiiiiiiiiihhh:ade" jag över brutna naglar för att sedan säga något smart. Hade nog något av en bimbo-stämpel, men det kändes helt ok. Ut med tuttarna, in med magen och gungande höfter gick bra tillsammans med att jag faktiskt inte var dum. Jag har alltid gillat den där överraskande faktorn. När folk tappar hakan för att deras fördomar redan talat om för dem, att den tuggumituggande bruden i hörnet, är dum i huvudet. Att överraska, eller bemästra dessa individer gav mig enorm tillfredsställelse.
    Oooooh..... den där har jag också kört.
    Måste erkänna att jag ibland fortfarande använder mig av den tekniken för att slå lite underifrån. Fast jag skäms för det och ser ner på andra vuxna kvinnor som gör det. Fy mig.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:17:55 följande:
    Aww vad söta ni är!
    ja tack!

Jag var också duktig i skolan och gärna ifrågasatt mkt..just for the hell of it bara för att jag var kvicktänkt och tyckte om själv leken.........

NG är du naken.....jag är kåt!
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:23:47 följande:
    Oooooh..... den där har jag också kört.
    Måste erkänna att jag ibland fortfarande använder mig av den tekniken för att slå lite underifrån. Fast jag skäms för det och ser ner på andra vuxna kvinnor som gör det. Fy mig.
    Men är det inte helt underbart!?

Jag gör det nog inte lika tydligt längre, det kommer ganska naturligt ibland, då jag tror jag lätt kan uppfattas som lite oskärpt och flummig IRL.

Ja fy dig!   
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-31 22:25:46 följande:
    ja tack!

Jag var också duktig i skolan och gärna ifrågasatt mkt..just for the hell of it bara för att jag var kvicktänkt och tyckte om själv leken.........

NG är du naken.....jag är kåt!

Du var ju den coola snubben som satt vid fönstret och bländade lärarinnan med ditt charmiga leende.

Jag borde börja få betalt för varje gång du frågar om jag är naken, skulle tjänat en hel del bara idag.
    Jag är mentalt naken för dig Aynrand.  
    Aynrand - besudla mig!
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:26:13 följande:
    Men är det inte helt underbart!?

Jag gör det nog inte lika tydligt längre, det kommer ganska naturligt ibland, då jag tror jag lätt kan uppfattas som lite oskärpt och flummig IRL.

Ja fy dig!   
    Ja, jag lirar lite på tramsig och ytlig. Särskilt när vi går in i förhandlingar med dryga typer. Eller så sitter jag mest och ser rar och oskyldig ut i början och slår om när det behövs.

Mwoahahaaaa
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:28:01 följande:
    Du var ju den coola snubben som satt vid fönstret och bländade lärarinnan med ditt charmiga leende.
    Håller fullständigt med NG om den här teorin.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:28:01 följande:

Jag borde börja få betalt för varje gång du frågar om jag är naken, skulle tjänat en hel del bara idag.
    Jag är mentalt naken för dig Aynrand.  
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:36:36 följande:
    Håller fullständigt med NG om den här teorin.
    jag vet inte om jag var så cool...jag upplevde mig inte som den coola kille i alla fall.....
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-31 22:41:37 följande:
    jag vet inte om jag var så cool...jag upplevde mig inte som den coola kille i alla fall.....

Och det var just det, som gjorde dig så cool
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:35:21 följande:
    Ja, jag lirar lite på tramsig och ytlig. Särskilt när vi går in i förhandlingar med dryga typer. Eller så sitter jag mest och ser rar och oskyldig ut i början och slår om när det behövs.

Mwoahahaaaa
    Hehe...
    Jag VILL följa med dig på affärsmöten, du anar inte vilken fine sidekick jag skulle vara. 
    Aynrand - besudla mig!