• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-05 13:51:37 följande:
    Rumpan, däremot, kan man vara lite mer hårdhänt med som jag har förstått det.
    Man får göra nästan vad man vill med min rumpa.....
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:29:37 följande:
    God kväll! Haft en skön söndag? Många som ägnat sig åt diverse knådning och bakning? Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!

Jag har inte knådat. Blev knådad själv av en späd liten kvinna med starka nypor. Nice.

Sen har jag faktiskt åkt spark idag. Otroligt glad för den, suverän när isen lägger sig på Mälaren.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-05 15:36:43 följande:
    Du vet att alkohol avdunstar i ugnen va? Så om du har tänkt se till att få mig full är det bättre att satsa på teet.
    Hjärta Hej älskling. Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:07:40 följande:

Jag har inte knådat. Blev knådad själv av en späd liten kvinna med starka nypor. Nice.

Sen har jag faktiskt åkt spark idag. Otroligt glad för den, suverän när isen lägger sig på Mälaren.

Du har fått både stryk och sparken på samma dag.

Det var nog välförtjänt, Agri. Hoppas du drar korrekta lärdomar av detta. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:34:37 följande:
    PM, ja jag såg det där. Herregud! Det var ju ett schysst kläm och det är ju något hon kommer att skryta om hela livet liksom!

Själv blir jag aldrig klämd på rumpan av främmande män (eller kvinnor) och jag ser inga löp på det fast det är en om möjligt ännu större olycka!
    Måste man vara kändis för att få klämma på din rumpa eller går det lika bra med vem som helst (med rätta greppet) ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-05 22:18:33 följande:
    Du har fått både stryk och sparken på samma dag.
    Det var nog välförtjänt, Agri. Hoppas du drar korrekta lärdomar av detta. 
    Så fyndigt ditt lilla stycke. Tror snarare att du skulle behöva en rejäl dos uppfostran.

Anton kan du assistera lite med det? {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:05:20 följande:
    Definiera *nästan* .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-05 22:23:28 följande:
    Definiera *nästan* .
    Säger nästan eftersom det säkert finns otäcka saker jag själv inte kommit på att man skulle kunna göra med mig.
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:05:20 följande:
    Bädda in den i en mysig filt, alltså. Drömmer
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:22:42 följande:
    Så fyndigt ditt lilla stycke. Tror snarare att du skulle behöva en rejäl dos uppfostran.

Anton kan du assistera lite med det? {#emotions_dlg.flower}
    Nu är det som så, att alla som hotar, eller inte är riktigt, riktigt snälla och trevliga mot min kvinna, dom hamnar på den där otrevliga svarta listan. 

Och det är inget bra, Agri, inget bra alls. Men eftersom det är du, och jag gillar dig, mycket, är du förlåten ditt hemska misstag här. Denna gången. Och iofs håller jag med, Annelie behöver alltid fostras. Så visst fan skall hon få en, som vi säger i DEJLIGE DANMARK, en riktig rövfuld.

Och det skall bli mig ett sant nöje. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.