• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Har ni sett den stora nyheten på alla kvällstidningslöpsedlar idag. "Thorsten Flinck klämmer programledaren på rumpan". Chockerande inte sant?

Men va fan tror man skall hända om man propsar på att få en kram från någon som Flinck.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 14:02:22 följande:
    Nädå, kör alltid på egen-komponerade grejer, blir bäst så. Glad
    Inget "extra allt" i degen alltså
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kattdamen
    och skrev 2012-02-05 15:36:43 följande:
    Du vet att alkohol avdunstar i ugnen va? Så om du har tänkt se till att få mig full är det bättre att satsa på teet.
    Det låter lite äckligt.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Yoyna

God kväll! Haft en skön söndag? Många som ägnat sig åt diverse knådning och bakning? Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!

• Yoyna

Årsta: hörru snyggo, om du ska hänga här får du logga in på FL oftare!

• Yoyna

PM, ja jag såg det där. Herregud! Det var ju ett schysst kläm och det är ju något hon kommer att skryta om hela livet liksom!

Själv blir jag aldrig klämd på rumpan av främmande män (eller kvinnor) och jag ser inga löp på det fast det är en om möjligt ännu större olycka!

• och
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:29:37 följande:
    God kväll! Haft en skön söndag? Många som ägnat sig åt diverse knådning och bakning? Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!
    Du slängde ut dom när de blevlite för jobbiga, och somnade själv på soffan?

Bra jobbat, Yoyna.  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:29:37 följande:
    Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!
    Vad schysst du är! Min mamma vill aldrig följa med mig ut och t ex leka i snön. Jag börjar tro att hon skäms över att vara ute tillsammans med mig. Rynkar på näsan
  • lille Birger

Är det lyckat att skriva i min kontaktannons att jag kan gå med på att hon jag söker sitter på mig med bred, otränad rumpa?