• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-04 14:01:08 följande:
    Så då blir stackars Birger utan massage alltså?
    För jag vet inte vad jag kan ge i gengäld. Gråter
    Jag är ju usel på massage. Men du kanske skulle kunna gå på min rygg? Det borde lossa på en hel del knutor.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-04 15:22:55 följande:
    Ja jag vet. Men den passade så bra i sammanhanget.
    Appropå din nuvarande avatar (lördagssynd modellen?):

You know what, there's something I've always wanted to say and, erm, now I feel that at long last I can. Breasts. Breasts, breasts, breasts, breasts, breasts!
    Lööööööööööööv Couplings!!!!!!!
  • och
    lille Birger skrev 2012-02-04 19:00:42 följande:
    Jag längtar tills jag fyller år. Drömmer
    Vad har du önskat dig i present?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-04 23:20:51 följande:
    Jag är ju usel på massage. Men du kanske skulle kunna gå på min rygg? Det borde lossa på en hel del knutor.
    Ja det kan vi göra, men då får jag gå enbart en bit ned på ryggen, vid svanken. Annars kläms ju dina tuttar, om jag går där uppe. Tyst

Min mamma har sagt att tuttar är ömtåliga och att man ska vara försiktig med dem. Spöke
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-04 15:10:10 följande:

Annelie  skrev :
    Eller hur.

Alla som säger något annat ljuger. Som vanligt. 
    Jag blir sugen på dig, ÄLSKLING, Hjärta när jag ser den tjejen. Fast räcker att jag går igenom HM's avdelning för damunderkläder för att den känslan skall infinna sig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-04 23:35:07 följande:
    Vad har du önskat dig i present?
    En och i raffsett och maräng på!
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-04 23:42:13 följande:
    Ja det kan vi göra, men då får jag gå enbart en bit ned på ryggen, vid svanken. Annars kläms ju dina tuttar, om jag går där uppe. Tyst
    Min mamma har sagt att tuttar är ömtåliga och att man ska vara försiktig med dem. Spöke
    Klok mamma du har. Ja, man ska vara försiktig med tuttarna........nästan jämt.
    Kom du och knata på mig.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-04 15:08:26 följande:

Annelie skrev :
    1. Jag tror att du är väldigt söt i förkläde  2. och med mjölfläckar på kinderna, Anton. Solig
    1. Det kan du ge dig fan på att jag är, fast förkläde får du inte mig till att kränga på. Om inte, det finns i camofärgat, isf kan jag gå med på det. Får jag ha på nåt under förklädet ???

2. Den kommentaren har jag faktiskt fått tidigare, helt ärligt, det var när jag var bonde och hade krossat havre en dag, som en grannkärring av någon anledning kom förbi och fällde dom orden när hon såg mig. Fick reda på senare - bakvägen, så att säga - att hon var sugen på Antons kuk. På riktigt. Hon var tom jävligt grann.

Så visst, min underbara kvinna, du hade älskat mig i den utstyrseln. Med mjöliga kinder.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce

Anton Chigurh skrev 2012-02-05 00:12:33 följande:
    1. Det kan du ge dig fan på att jag är, fast förkläde får du inte mig till att kränga på. Om inte, det finns i camofärgat, isf kan jag gå med på det. Får jag ha på nåt under förklädet ???
    .....Agri to the rescue!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 00:17:06 följande:
    .....Agri to the rescue!
    Det var ju riktigt jävla grann. Tack så mycket, Agri. Nu blir Annelie glad. Mycket glad.