• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Årsta
    Agridulce skrev 2012-02-05 09:54:56 följande:
    Givetvis! Har förvisso aldrig talat med dig tidigare men som den varma, välvilliga person jag är inkluderar jag dig självklart i min generositet.
    sitter med förväntan
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 00:39:48 följande:
    Utanför höladan är Annelies ord min lag, så du kan ju alltid hoppas. Inne i ladan har hon dock inte ett skit att säga till om, det kan du skriva upp.......

Sen kan jag ju inte annat än hålla med när du säger : Att Anton är en riktigt fin, fantastisk manlig man. Vilken formidabel formulering. Tycker det vore helt i sin ordning att du startade en tråd i det ämnet så alla nytillkomna damer på FL fick reda på att jag finns här på forumet. Inte för att dom kan räkna med att få smaka Antons kuk, den tillhör Annelie, och endast Annelie,  men lite rådgivning kan jag ju alltid tillhandahålla.

Du vet ju hur jävla snäll jag är....... 
    Eftersom jag vet hur din sk rådgivning ser ut så ska jag be att få lägga in veto här.

Tillbaka in i köket med dig, Anton. Jag har bett att få muffins, och jag har väntat tillräckligt länge nu.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

På vintern måste man ha ett par tjockare strumpbyxor på sig, om man ska ha kjol alltså.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-02-04 23:42:13 följande:
    Min mamma har sagt att tuttar är ömtåliga och att man ska vara försiktig med dem. Spöke
    Rumpan, däremot, kan man vara lite mer hårdhänt med som jag har förstått det.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-05 11:05:31 följande:

Annelie skrev :
    Eftersom jag vet hur din sk rådgivning ser ut så ska jag be att få lägga in veto här.

Tillbaka in i köket med dig, Anton. Jag har bett att få muffins, och jag har väntat tillräckligt länge nu.
    Dom är på G, älskling.......dom är strax färdiga. Och du skall få te med socker i till mina små underverk.

AGRI !!!  
    Jag tror vi skiter i den där tråden. Du vet........fast jag är övertygad om att min rådgivning hade blivit uppskattad. Mycket uppskattad.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-05 14:00:26 följande:
    Lånade du det där muffin receptet från Ayn Rand eller
    Nädå, kör alltid på egen-komponerade grejer, blir bäst så. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 14:02:22 följande:
    Nädå, kör alltid på egen-komponerade grejer, blir bäst så. Glad
    Du vet att alkohol avdunstar i ugnen va? Så om du har tänkt se till att få mig full är det bättre att satsa på teet.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

I den där videon är det 2 spinkiga tjejer som ger sig på en stackars nallebjörn.

Jag kan sätta mig in i hans situation eftersom jag vet att min egen nallebjörn skulle tycka det var jobbigt att bli antastad sådär.

• PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-02-05 17:11:58 följande:

" target="_blank">

I den där videon är det 2 spinkiga tjejer som ger sig på en stackars nallebjörn.

Jag kan sätta mig in i hans situation eftersom jag vet att min egen nallebjörn skulle tycka det var jobbigt att bli antastad sådär.
    Måste vara något riktigt snuskigt för jag kommer inte in på den utan att ha skapat YouTube konto. Att ge sig å en nallebjörn låter väldigt otäckt.
    Is sex dirty? Only if it's done right