Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-10-20 12:19:42 följande:
    Anton och jag har en fnurra på tråden verkar det som. Han har tydligen rymt. 
    Jag har inte åkt än, men skidorna skall införskaffas under dagen. Militära överskottsbolaget har skidor för 39 kr paret. Sen är det bara en redig dunjacka och 10 burkar med vita bönor, sen bär det av, så är det nåt du vill säga mig är det bäst du skyndar dig.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-20 12:37:48 följande:
    En av de sista sakerna han skrev var att du skulle ta hand om mig och nallen. Glad
    Ja, och det står jag för.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-20 19:50:03 följande:
    Glöm inte konservöppnaren?
    Tack för tipset. Eller påminnelsen. Det var omtänksamt av dig, Annelie. Verkligen.

Tack. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-20 20:07:10 följande:
    Fast  jag dricker ingenting. Och det är Antons fel,     om han hade varit här hade han kunnat hämta en öl åt mig, tex.
    Jag var och handlade. Kom på att jag behövde en konservöppnare.....

Va nere du verkar, Annelie, att jag åker till Nordpolen i 35 år. Du verkar helt förkrossad. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-20 23:48:51 följande:
    Så?

Är alla nöjda nu?

Flashback......{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-21 00:00:49 följande:
    Flashback?

Jag fick minnesbilder från eftermiddagen. Eller nåt.......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-21 00:34:38 följande:
    Det var ungefär så jag tänkte....
    En utomordentligt trevlig och mysig eftermiddag. Gott kaffe, å så......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-21 00:41:07 följande:
    Kaffe är alltid trevligt - särskilt med en söt liten kaka till.....
    ball
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-21 01:03:35 följande:
    Fast kalorierna från kakan sätter sig direkt på rumpan. Äpple
    Agri får jobba av sig dom kalorierna omgående. Var så säker, Birger.

Sov vackert, gottfolk. cutenap.gif 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 12:08:18 följande:
    Det kan ju, rent hypotetskt, vara slädhundarna istället?

Men hallå, Anton är väl en god referens, han har ju redan sagt att jag är underbar? 
    Jag är framme nu, Älskling,Hjärta verkar som du saknar mig nåt gruvligt....

Nokia 3310, mottagning på Nordpolen, förvisso på taket av igloon, men i alle fall, dock med ett litet extra modem. Jag kommer aldrig byta mobil. 

Nåväl. jag kan faktiskt meddela att jag tog mig dit på egen hand, inga jävla slädhundar som hjälp, hade verkat mesigt, och det vet du ju, Älskling, att jag är allt annat än mesig. Sådär, då var det utrett. 

Men, till din stora glädje, Älskling, kan jag meddela att jag kommer kort ner vistelsen något, det är kallt som helvete här och bönorna är nästan slut, så 35 år tycks mig en aning orealistiskt. Faktiskt. Å sen finns här Isbjörnar också, jag har redan strypt tre stycken som var ute efter mina bönor, det börjar bli tröttsamt, det vet du om du själv behövt strypa en sån fan på egen hand, Gumman, dom kan va lite bångstyriga. 

Jaja, kläm ihop benen bara, jag är snart hemma, skall bara valla lite redigt med stearin, sen ger jag mig av.

Puss. //Anton

Svar på tråden Trash-tråden