Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-21 12:27:57 följande:

Ja nu vet jag inte Antons preferenser (om slädhundar) men om du säger det är så, ja då är det klart ett alternativ det också. För den delen tror jag att eskimåkvinnor kan vara rätt lurviga de med (fast nu har jag fördomar).

Nja en referens är nog inte tillräckligt. Även om jag och Anton har i  en del frågor samma grundkrav. Dock säger ju Anton att väldigt många är underbara så fan vet om man kan lita på honom som referens.
    Det kan du, PM, var så säker....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 13:29:16 följande:
    Jag hade lite förhoppningar angående kapten howdy, men vare sig han eller nallen har inboxat så du kan väl komma hem då. Obestämd
    Oj, vad glad du blev !!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-21 13:27:25 följande:
    Hojta dock till först, så att nallen får en chans att flytta sig. Nalle
    Nallen får fan lära sig å se sig för, Birger, har jag väl fått upp farten är det inte så enkelt att stanna igen.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 13:35:09 följande:
    Ja.

Jag har redan börjat med välkomstmiddagen. Det blir vita bönor i tomatsås. Samt isvatten.  
    Som jag har längtat efter det, du är en riktigt kvinna, PM skulle bara veta vad han missade. Vita bönor i tomatsås efter en lång, skräckinjagande, hemskt jobbig och dessutom fruktansvärd strapats på Nordpolen. Med isvatten till.

Kan det bli bättre !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 13:45:46 följande:
    Nej. Det blir inte bättre.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67197126.html

Har du masserat min rygg till exempel? Eller skickat iväg Maria och mig på Spa? Eller för den delen lyssnat när jag har velat prata om mina intressen?  

Lite blommor då för fan. Helt utan anledning.

Är du nöjd nu då ???

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 14:18:26 följande:
    Menar du mig?
    Ja, han borde verkligen bjuda oss på en Spa-weekend.

Men jag har alltid uppfattat vår fine Anton som snål
    .

Låt oss finna en sugar daddy. Genast! 
    Det var det jävligaste, bara för jag är lite försiktig av mig, jaja, men okay då, jag skall då visst skicka damerna på spa, jag är inte den som är den, så jag har faktiskt redan bokat en tre-dagars vistelse åt er på denna eminenta inrättningen.

Å så vill jag hemskt gärna slippa erat gnäll på mig i fortsättningen. Jag är faktiskt en känslig person. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:22:48 följande:

Har inte Anton pratat om det här med att svälja och ta den i tvåan? Det är alltså inte något av dina intressen? Hmm, illa.
    Skall vi vara ärliga, PM, så har jag och AnnelieHjärta inte pratat om nåt annat.

Kanske därför hon verkar en liten aning putt, hon försöker jämt vinkla in samtalen på blommor å liknande mög, och det, PM, är inte riktigt min melodi när vi kan diskutera analsex och stridsvagnar i stället.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:39:55 följande:

Hur kombinerar man en diskussion om analsex med stridsvagnar undrar jag? Diskutera riktad sprängverkan möjligtvis.
    Handlar om prioritering och den rätta motivationen, PM, sen är allt väldigt enkelt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 14:52:07 följande:

Jag gnäller nästan aldrig på dig Anton!
    Du tycker jag är snål när jag inte vill sponsra dina parfym-inköp med 42 000 kr i månaden. Jag har fått höra det förr. 

Jag har fått höra det väldigt många gånger. Betydlig oftare än "nästan aldrig" 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 14:53:13 följande:
    Och tack Anton!

Ska bli spännnande att se vart dessa ormar kan slingra sig...
    Så lite så. Nämnde jag att jag som beställare av eran vistelse får välja vilka ormar som skall ingå. Jag får välja fritt, helt fritt. Jaaa.

Så nu är det bäst att du och Annelie är extra snälla vid skröplige Anton, ni bör nog sköta om honom med lite extra omsorg. INTE SANT, MARIA ??? 
Svar på tråden Trash-tråden