Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:35:43 följande:
    Gaaaah Charlie Sheen?
    Gud hjälp mig.  
    Ja, från -86, Oliver Stone regisserar här, och tro mig, Maria, du kommer bli överraskad av Sheen's rollprestation, jag kan lova dig, det blir inte en Sheen som du är van vid. Även Tom Berenger överraskar.

Filmen fick bra recensioner för att den anses riktigt trovärdig som en Vietnam film. Tänk på detta när du väljer åt mig, Maria, att jag faktiskt inte väljer rena dyngan åt dig.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:34:39 följande:
    Ja men alltså detta är väl självklart?

Bra, det var nämligen inte intrycket jag fick av dina tidigare inlägg i processen. Men vi är överens, Älskling. Träffas vi någon gång lovar jag att du skall få en flaska rött, kanske tom två, av hyfsat fin Bordershopkvalité. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:45:18 följande:
    Anton, hör du vad alla säger?
    8,2 i betyg av 167 213 röstande på IMDB för "Plutonen" talar sitt tydliga språk, Maria, det är fan tom högre betyg än för "Medan vi faller" som fått 8,1 i betyg av 48 176 röstande !!! 

Vad säger det dig, Maria ???

Och vad säger det om övriga tråddeltagares försök till att förringa mitt utomordentliga tips ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:48:47 följande:
    Jo jo, jag menade ju att jag har en film att se, sedan är vi lika och då är det min tur.
    Alltså det blev ju lite upfuckat där, eftersom du inte kunde hålla dig under det gångna året och kastade dig, entusiastiskt, över mina filmval, medan jag efter en del om och men, såg din.

Men då står det iaf 2-2. När jag sett Plutonen. 

Tack, jag har blivit lovad många flaskor rött idag  
    Då missuppfattade jag dig, Maria, vi är helt överens. Underbart. Glad
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-16 23:00:09 följande:
    8,2 i betyg tyder på att det är 75% män som är registrerade på IMDB. Fint statistiskt urval....... just saying.... 
    Titta på "Medan vi faller" Agri, lika usel fördelning där. I så fall. Era argument suger elefantkuk. Sorry.....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-16 23:05:17 följande:
    IMBD rating är riktigt skum...mästerverk får typ 7 eller 7,5 medan halvkassa filmer med lite boob och våld kan få en 8
    WTF
    Lite som Oscars-utdelningarna med andra ord....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:15:20 följande:
    Seriöst, Maria, IMDb räknas faktiskt som en bra värdemätare på filmer och seriers kvalité och gångbarhet. 

8,1, som för "Medan vi faller" är ett jävligt högt betyg. Åt helvete för högt om du frågar mig, men med all säkerhet väldigt rättvist i slutändan.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:23:20 följande:
    Har du sett den här?
     www.imdb.com/title/tt0058946/
    Nej, har inte ens hört talas om den. 3 oscarsnomineringar......... varningsklockorna ringer, Maria, högt som satan. Men det är du som väljer. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:34:47 följande:
    Haha japp.
    Och glöm aldrig det. 
    Nädå, A deal's a deal. Självklart. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-16 23:34:31 följande:

Har dock en känsla att det inte är en Anton film
    Säg inte det, å Binoche är alltid sevärd. Och så helvetes vacker.
Svar på tråden Trash-tråden