Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:19:03 följande:
    Men WTF Anton!?!?!?!?!
    Här försöker man va snäll och omtänksam, å så får man bara skit för mödan. Jaja, vem har sagt att det skall va lätt å leva !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:19:38 följande:
    Tack, jag kräktes nyss upp mitt kaffe..
    Så hemska ni är, tänk på att jag är en synnerligen känslig person, Kakaa, jag har blivit utbränd tidigare av dylika och avskyvärda påhopp. 

Visa lite hänsyn.

Tack. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:25:13 följande:
    Galenskaparna?

Det ska va' gott å leva
    Annars kan det kvitta
    Fint å leva
    Annars kan det kvitta

Lätt å leva

Annars kan det kvitta
    Spring inte runt och vela
    Då sabbar du det hela
    Spring inte runt och veva
    Det ska va' gott, gott, gott
    Gott å leva! 
    Jag försöker, men jag får bara stå ut med det ena påhoppet efter det andra. Folk tar absolut ingen hänsyn idag.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:31:46 följande:
    Det kanske var känsligt när han nu postade en bild på sig själv stackaren
    Precis, tur att det finns någon som ser mig för den jag är.

Tack.{#emotions_dlg.flower} 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:33:15 följande:
    Men, alla vet vad retuschering kan göra? varför skall han vara kärringen mot strömmen?

Jag kräktes dessutom utav vällust! 
    Jaja, i så fall må det va hänt. Å så jävla dyrt är det faktiskt inte med kaffe. Eller jo, om du skall ha en kopp hos Flickorna Lundgren på Skäret, då kostar en kopp kaffe en bra slant, tror det var 39 kronor jag betalade, bara för kaffet, men kokar du dig en kopp i hemmets lugna vrå, Kakaa, och tar dig en Anton-special muffin till, då blir det en fullt rimlig kostnad för alltihop.

Vad jag menar, Kakaa, är att jag finner det onödigt att gnälla över en kopp kaffe, eller två, som du av en eller annan anledning tvingas lämna åter. Tämligen onödigt. 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 12:05:55 följande:
    jag är kvinna, jag stör mig bara på onödigheter, Anton.. 

Jag brygger mig en kopp kaffe till och njuter en Anton-muffin. bara för att jag vet hur belåten du är över att jag bakade dem. 
    Tack, Älskling.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:44:49 följande:
    Anton.
    PMS much? 
    Nädå, jag är känslig av naturen......
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-25 23:46:22 följande:

Det är en smula vulgärt. Det blir dessutom lite skummigt etc av det. Även att dricka Champagne ur tandbortsglas är att föredra.
    Eller också ger du fan i möget helt och hållet, PM, sist jag var i Champagnedistriktet, och besökte en odlare då, så fick jag provsmaka deras produkter som tydligen var av finaste kvalité. Å det säger jag dig, PM, att maken till kattpiss har jag fan aldrig inmundigat tidigare i mitt förhållandevis långa liv. Sicket surt helvete, nä, tacka vet jag mellanmjölk med några rejäla skedar O'boy. Det vet man min själ vad det är för nåt......
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-25 23:57:10 följande:

Varm choklad med en slurk rom i och vispgrädde vore faktiskt inte helt fel just nu.
    Det är riktigt jävla gott, alltså......
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-10-25 23:57:18 följande:
    It's an acquired taste.
    Jaja, Ernst, om det innebär att jag får knulla, så kan jag nog fan tvinga i mig ett glas eller två, men annars avstår jag till förmån för andra. Helt frivilligt.
Svar på tråden Trash-tråden