Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-26 13:48:27 följande:
    Mmmhh Anton! såhär vill jag ha dig! 
    Det är ju precis så jag vill ha dig, Kakaa..........

Fast inte inför hela jävla hovet då. Men annars. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:54:44 följande:
    Nu fick du det att pirra! 
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-27 16:05:51 följande:
    Jag tolkar den där bilden som att den sittande kvinnan med uppsatt hår inte blev betrodd, varpå hon var tvungen att bevisa att den stående tjejen skulle vicka på rumpan om man klatschade till den.

Hennes blick efteråt förmedlar "Vad var det jag sa?"

Ganska häftigt att hon kan ha så pass bra pli på den stående tanten.
    Vi tolkar samstämmigt, Birger. Så glad jag blev nu. Vi hörs......dance.gif
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-27 17:49:19 följande:

Jag har faktiskt aldrig haft sex med en "vältränad" man.. Jag tycks bara falla för dem "fluffiga" :D 
    Rätta mig om jag har fel, men visst fan är den här vältränade herren böckling !!!!

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-27 21:59:22 följande:
    Jag tror jag blev lite ledsen på riktigt faktiskt. :( Nu måste jag hitta någon annan att fantisera om).
    Jag vill gärna tro att jag har mer magrutor än din böckling. Eller mer och mer har jag väl inte, men dom syns bättre. 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-27 22:25:03 följande:
    VA, är ni kvar här och inte ute på stan och dansar loss? Förvånad
    Hittade du till rätt runway, Ulf ???
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-27 23:13:27 följande:
    jodå, det gick bara bra. Hade 4 banor att välja på. Bara att sikta i mitten någonstans. Ner kommer man alltidFörvånad
    Annars finns det väl motorvägar till förbannelse du kan tvinga till dig lite utrymme på....

Lagen har ingen nöd.

Eller nåt. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-27 23:39:09 följande:
    Davs Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Älskling......shaggy
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-27 23:46:02 följande:
    Åh Anton..... 
    Mmm, jag vet.
  • Anton Chigurh
    VA I HELVETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är det bara jag som har fått några fina arslen raderade ???   I denna tråden alltså.

Dom hade ju för fan tom trosor på sig. 

Svar på tråden Trash-tråden