Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 18:04:32 följande:
    Det har drabbat även Aynrand Anton...
    Jösses alltså, va fan håller dom på med !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-28 18:16:16 följande:
    frågan är vem?
    Ja, det sammanträffade med att Lövet2  fått ett horn i sidan till mig, men jag vet inte vad medlemmarna har för kontakter vid sidan om. Detta är ingen anklagelse, Lövet, om du läser, bara en stilla undran !!!

Har fan aldrig fått nåt raderat i denna tråden, och så är det gifs av påklädda kvinnor. Nåt är definitivt inte som det ska här, någon är ute efter mitt rövhål, reflec, frågan är, som du så vackert uttrycker det. Vem ???????????????
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 18:41:15 följande:
    Fast Anton jag fick också en eller två bilder raderade ur tråden för ett tag sedan. Och Aynrand har nog inga horn i sidan.
    Någon stör sig helt enkelt på naturen av vissa bilder på "ett familjeforum".

Inget att uppröras av
    Du vet så väl, min kära MARIA, att jag inte blir upprörd, däremot upplever jag det som väldigt märkligt att jag helt plötsligt får flera stycken inlägg raddade i just denna tråden, har som sagt aldrig hänt innan.

Och PM, jag misstänker att Läderbögarna har kontakter i Svea Rike. Jag misstänker det otroligt jävla mycket. 
  • Anton Chigurh
    Rollergirl skrev 2012-10-28 18:44:02 följande:

Jag fick både den hårige

och den brasilianska raderade!

Skäms på dig du pryda som gnider anmälningsknappen som vore den din kli**a. Död
    Den som var fin...........!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-28 19:02:52 följande:
    Nej. Jag gillar mer tanken på läderbögarna den här gången.
    Mmm, jag tror jag vet vem som har betalat deras biljett hit till Svea Rike. 
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-10-28 19:07:08 följande:
    Möjligtvis om O'boy är en eufemism
    Det är det, DW, iaf med Arla's Latte Art.....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 19:51:45 följande:

Jasså har han äntligen kommit ut ur garderoben
    Har jag kommit ut från garderoben, PM, beror det på att jag förvarar min 120 mm granatkastare i just garderoben, men tillhörande sgr (spränggranater), och jag tycker mig behöva den med tanke på klientelet som AnnelieHjärta asat hit från Tyskland. Och kan du tänka dig, PM, hon har ordnat en hel jävla långtradare full. 

Jag kommer behöva många spränggranater, å som vanligt, som du säkert känner till, PM, så gäller den gyllene regeln att jag sparar den sista granaten till mig själv. Om jag inte lyckas hålla stånd. Så att säga..... 

Så visst har jag kommit ur garderoben, PM, frågan är vad vissa tyska turister i lederhosen tycker om resultatet.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 23:10:03 följande:
    Erhm vänta.
    Anton hotar att bomba bögar?
    Juridiskt sett räknas det som legitimt självförsvar. Så det så.....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-28 23:13:40 följande:
    Bara tyska läderbögar.

Vanliga mysbögar får nog fortsätta leva sitt liv i godan ro. 
    Exakt, min kära Agri, kommer det en hord på 288 stycken LÄDERBÖGAR på en gång, samtliga med siktet inställt på en sak. Så äger jag rätt att vidta nödvändiga åtgärder för att få bevara mitt rövhål någorlunda intakt.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 23:16:14 följande:

Spränggranater fungerar bra. Splittervarianten. Dock de pansargenomträngande skall du spara till om du tror du kan få in en direkt träff i arslet.
    Jag skall ha det i åtanke när stunden är kommen. Tack för tipset, PMGlad
Svar på tråden Trash-tråden