Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-02 10:41:58 följande:
    Nu skall jag göra mig anständig.. puss på er! 
    Tjohej....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-02 13:15:17 följande:
    Ja.
    Hmm...........!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 13:57:47 följande:

Jaha. Nu kommer jag se på kvinnors toabesök på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare . Tack för den.
    Jag funderar på att ansöka om att bli kvinna i nästa liv. Dom har det för jävla bra alltså, PM, det får du hålla med om !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 15:23:17 följande:

Ja och de har bröst att leka med så ofta de vill. Jag skall bli en lesbisk domina i nästa liv tror jag.
    Bra idé, PM, mycket bra idé....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 17:11:33 följande:
    Nej ingen kuk!
    Jag avundas enbart att män oftast har lättskött hår, in och ut ur duschen, på med kläder, DET avundas jag.

Du glömde, Maria, att vi måste kleta på deodorant också.....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-02 18:54:05 följande:
    Jaha. Vad är det för färg?
    Tittade du på klippet jag postade, Birger, om gymövningen. Jag menar hela klippet ???
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 20:46:44 följande:

Den är väldigt bra. Innehållsmässigt, skådespelarmässigt, stilistiskt och visuellt.
    Noterade du att samtliga vapen var rekylfria, tom hagelsprakaren, PM, det är fanimej en renodlad skandal. Noll trovärdighet. Kalla mig vapenbög eller va fan du vill, PM, men en såpass enkel sak är hur jävla enkelt att få rätt i en modern film. Sen var handlingen kass också. Bra skådisar dock. , nu var jag positiv också.

Min filmsmak är förövrigt av högsta klass. Jag gillar tex "The Help" och "I Tjurens Tecken", bara för att nämna några. 

"La Haine" däremot, är värsta jävla dyngan. 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 21:33:36 följande:
    Anton is way ahead of you! Det där har han kört i flera år.
    Förutom bh:n då......!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 21:34:41 följande:
    75 000 tummen ner.
    Inte värre ändå....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 21:36:12 följande:
    Tyvärr, vet knappt vad det är. En fisk?
    Jag kan rekommendera; vin, poesi och bra musik. 
    Inte Jill nu igen väl ???
Svar på tråden Trash-tråden