Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:22:15 följande:
    7 kvinnor på FL som sett Antons kukiz?
    Nä, min kära Maria. Men det finns minst 7 kvinnor på FL som vill se Antons banan.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:25:19 följande:
    Om du inte tänker säga B så svälj hellre A då.

Åh den lilla myspinnen?

Förlåt, men det bara slank ur mig, Agri. Ungefär som när du spiller ut lite av satsen oavsiktligt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:28:27 följande:
    Det betvivlar jag inte alls Anton.
    Fast det var inte därifrån sjuan kom.....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 18:29:19 följande:
    Fast det var inte därifrån sjuan kom.....
    Nu gjorde jag sådär igen, Agri. Förlåt. Tror jag.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:32:08 följande:
    Har aldrig hänt och kommer aldrig ske.
    Det gläder mig å höra.....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:31:31 följande:
    Faktiskt!!! Sluta försöka vara svår och mystisk. Det är liksom inte din grej mr Blunt.
    Lite nyfiken är du allt...
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-30 18:43:32 följande:
    Franska för nybörjare (typ) ikväll?
    Tjohej, min underbara kvinna, har du bytt olja på Valtran än ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-30 18:52:48 följande:
    Hej Anton! Japp, och det var en himla tur för den behövdes under älgjakten
    Härligt, Yoyna,Hjärta jag ÄLSKAR kvinnor som tar väl hand om sina traktorer.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-10-30 19:28:03 följande:
    Haha, bara rimmar lite. Tänkte egentligen posta en dikt av Pushkin men insåg efter lite läsning att det inte var läge
    Jag kanske skall sno ihop ett litet alster, DW, jag anser mig vara ganska väl bemedlad när det kommer till dikt och poesi. Fråga Maria, får du höra, hon älskar mina strofer. I alle fall dom jag lägger in här, även jag jag kanske inte författat allt själv...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:41:47 följande:
    Nej.
    Nej.

Eddie Meduza, vilken TÖNT! 
    Han är död.
Svar på tråden Trash-tråden