Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-11-04 22:43:50 följande:
    modern konst...me like

Håller helt med, Aynrand, den är jävligt cool....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-04 23:05:04 följande:

Jag funderar lite över vad budskapet är.
    Använd hjälm.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-11-05 11:25:57 följande:
    Hej! Först tänkte jag "vaf.. snackar de arkitektur, vad händer? Har jag varit borta så länge???" Sen läste jag lite till och pustade ut
    Det gör vi faktiskt, Mrs, vi har avhandlat mitt besök på Statens Museum för Modern konst, i København då, en synnerligen intressant, och alldeles för kort, diskussion, om jag själv får säga det.

Och välkommen tillbaka, Mrs, hoppas du mår nåt så in i helvete bra.....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 18:06:46 följande:
    Och så glömde jag säga att män är mesiga idioter.

Om nu någon har missat detta uppenbara faktum. 
    Fast det gäller ju inte mig då. Eller hur, ÄlsklingHjärta !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 20:21:53 följande:
    Nej, självklart inte.

Eller, så är du egentligen inte man?  
    Du har ju faktiskt sett beviset, Älskling....Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 22:12:06 följande:
    Förstår inte hur jag kunde glömma detta?

KANSKE FÖR ATT DU INTE ÄR HÄR OCH TAR MIG JÄVLIGT HÅRT JUST NU?

Jag får aldrig ligga. Aldrig någonsin.    
    Kaffe å glass. Hav förtröstan. Älskling.Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 23:05:35 följande:
    Glassen har smält för länge sen.

Jag väntade i tre timmar på dig !!! Till slut satt jag och grät vid mitt bord, personalen tyckte så synd om mig att jag slapp betala (vilket borde glädja dig eftersom jag hade tänkt kräva ersättning av dig för det, nu blir det bara för bussbiljetten). På något sätt tog jag mig hem och ligger nu i soffan och dricker vin. Direkt ur flaskan.

Gråter  
    Hur mycket pengar sparade jag här ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 23:19:45 följande:
    Latten kostade 32 kr, glassen 35 kr. Och jag hade beställt till dig med.

Fast jag blev avslängd från bussen för att jag antastade en man som verkade väldigt välutrustad, det kändes så iaf. Hur som helst fick jag ta taxi hem, det gick på 250 spänn på ett ungefär. Möjligen kan du betala taxichaffisen med en avsugning. Om du föredrar det. 
    Vad i helvete.......menar du 250 spänn PLUS bussbiljetten ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 23:49:44 följande:
    Jag skulle kunna utveckla det här ämnet lite men det skulle bli alldeles groteskt och förstöra den fina tråden så jag avstår.
    För säkerhets skull går jag å lägger mig. 

Men jag kommer inte kunna somna....................250 ( tvåhundra femtio !!! ) spänn................!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-05 23:56:04 följande:

Äh du kommer ju undan gratis om du ger honom en avsugning.
    Bussbiljetten åker jag på oavsett.......
Svar på tråden Trash-tråden