Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 21:34:41 följande:
    75 000 tummen ner.
    Du skrev nog fel här, Maria, det var en uppåtgående tumme som tillval i ditt inlägg. Så du är helt inne på rätt linje. Vilket gläder mig, Maria, att du till sist insåg att jag har rätt...

Tack, MariaGlad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-02 21:48:03 följande:
    Lille Birger kände på sig att något ruggigt skulle hända och stängde ned klippet efter halva. Skäms

Jag brukar bli så skrämd av såna där klipp där folk gör illa sig att det inte är någon idé att titta.
    Jag tyckte det var väldigt givande information på det klippet. 

Se till att du har en bra hemförsäkring !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-02 23:27:50 följande:

Alltså, du om någon vet att jag är en mycket lugn och sansad person.
    Jag vet i alle fall att du är en person......
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-03 14:11:28 följande:
    Eller så har man haft sådär riktigt kul. Synd bara för att man inte kommer ihåg det hela...
    Point of no return, Ulf, .....finns det, så att säga, "använder" du/ni er av det, så att säga ???
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-03 14:53:23 följande:

Hon är riktigt jävla grann, Birger. Bra jobbat.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-03 18:01:37 följande:
    Fast många inbördeskrig är inte alls onödiga, beroende på hur man definierar onödig.

Många gånger handlar det ju om underliggande orättvisor och ohörda röster som exploderar.
    Tänker på Sudan, både nord/syd och Darfur.
    Krig är ju på något sätt alltid onödigt men det är ofta när det gäller inbördeskrig, ett resultat av förtryck och orättvisor i en diktatur.
    The Civil War medverkade ju faktiskt till slaveriets avskaffande (nåja), så visst har du en poäng, min kära, alla krig är inte av ondo. Så att säga...
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-03 18:10:03 följande:

Var mycket mer än bara slaveriet det handlade om. Bla att Syd ville gå sin egen väg.
    Sant, PM, men avskaffandet av just slaveriet var en god sak som kom utav kriget.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-04 10:27:57 följande:
    God morgon alla krigare och fredsbevarare.
    morgen.......................norty
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-04 22:30:43 följande:
    Prova! Jag tror definitivt du kommer få blommor och choklad i inboxen. {#emotions_dlg.flower}
    Nåt lär han ju få i boxen, vår gode PM....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-04 22:37:43 följande:
    Och sedan vill jag chilla i mitt fina sovrum;
    Är det som sitter på väggarna vad som anses vara modern konst, Maria ???

Isf suger modern konst elefantkuk. Men sängen är fin. ganska så.......
Svar på tråden Trash-tråden