Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Trash-tråden

Den här tråden verkar jäkligt tramsig tycker jag. Har ni inget vettigare för er?

I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high Hey I made it I'm the worlds greatest
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 20:42:23 följande:
    Jag vet att du vill vara med och leka.
    Du är varmt välkommen.
    Kram? 
    Så där skriver du bara för att jag har en enorm kuk.
    I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high Hey I made it I'm the worlds greatest
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 20:49:29 följande:
    Självklart är det så, men nu förväxlar du mig kanske lite med "och".

Vi kan nog ändå skryta med att vara den trevligaste tråden på FL. Här tycker alla om varandra Solig
    Ja, jag noterar att ni vuxenkramas hejvilt.
  • Ermenegildo
    och skrev 2012-09-13 21:15:09 följande:
    Jag tycker att du borde ange måtten så jag vet om jag ska prata med dig eller inte.
    Vänta, ska hämta tumstocken.
  • Ermenegildo

Som av en händelse står det en back öl på min penis just nu.

• Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2012-09-24 08:37:04 följande:

Haha.

Fast jag retas mest med dig. Med två tonårsdöttrar är jag mer än väl medveten om PMS. Jag lever i en hormonmardröm. Enda av manligt kön är hemma är katten och han är kastrerad. Invasionen i Normandie känns som en picknick i det gröna jämfört med här hemma.
    Nu blir jag förvirrad. Ditt nick har förlett mig att tro att du är en man men nu visar det sig att du är en kvinna, eller möjligen en kastrerad katt.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2012-09-24 11:30:14 följande:

Haha jag insåg efter jag skrev det att någon skulle tolka det så. "Enda av manligt kön förutom mig ..." . Däremot känner jag mig som en marskatt ibland dock okastrerad men med kastrationsångest möjligtvis.
    Nänä, försök inte. Jag tror du är en katt. Var det inte just du som började lovorda Sheba i en av matlagningstrådarna?
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2012-09-27 22:48:58 följande:
    Mmm, jan är förtjusande !!!

Det är synd om Jan Guillou. Han lärde sig att stå upp för sig och slå tillbaka som ung men sen har han fortsatt att slåss mot allt och alla i hela sitt liv. Men kanske senaste boken är ett tecken på en ny fas. 
  • Ermenegildo
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 11:55:49 följande:
    Vad jag vet är det ju ingen mer än mig som lagt upp bild på sin nakna kropp i denna tråden, så jag kan inte veta hur folk ser ut.

Har du kollat igenom 22275 inlägg? I ett av dem finns det en länk till mina nakna kropp, utsträckt på en tigerfäll med en White Russian i handen.
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-28 11:57:55 följande:
    Jag tror en del människor behöver det.
    Precis som en del människor behöver lida i någon form, det är vad som definierar dem, en slags drivkraft som man lär sig leva med och använda sig av för att ta sig dit man tror att man vill. 

Den som fått stryk - bokstavligen eller bildligt - måste komma över sin strykrädsla och våga slå tillbaka men man får inte fastna i det beteendet. Då blir man själv en bully. Det är ju det som hänt Guillou. Känner han sig på något sätt angripen eller ifrågasatt slår han tillbaka tiofalt. Ibland sparkar han på folk som inte gjort honom någonting. Det är ett slöseri när en person som är uppenbart intelligent och skicklig ägnar så mycket kraft åt att slåss med andra.
Svar på tråden Trash-tråden