• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 19:40:53 följande:
    Bönestol är rent av nödvändigt. 
    bönematta kanske....bra när man skall vara på alla 4, vad tycker du?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-25 19:19:29 följande:
    Japp, det har jag oxå hört!
    Jag är super duper seriös. Stod i en artikel om skönhet att det finns behandlingar där man injicerar sperma i huden för att ge den glans, motverkar rynkor m.m.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 20:42:28 följande:
    Jag är super duper seriös. Stod i en artikel om skönhet att det finns behandlingar där man injicerar sperma i huden för att ge den glans, motverkar rynkor m.m.

Men jag är oxå seriös! Har dock inte hört att man kan injicera det, dock att prostaglandin (som det finns en del av i sperma) kan motverka rynkor.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 20:17:55 följande:
    Absolut, skonsamt mot knän och armbågar...

Ja, för vi måste ju vara rädda om oss...
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-25 20:47:27 följande:
    Men jag är oxå seriös! Har dock inte hört att man kan injicera det, dock att prostaglandin (som det finns en del av i sperma) kan motverka rynkor.
    Jo, hon den där blondinen hade tydligen gjort det. Linda gynning eller nån annan blondin. Ska se om jag hittar artikeln.
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 20:52:21 följande:
    Jo, hon den där blondinen hade tydligen gjort det. Linda gynning eller nån annan blondin. Ska se om jag hittar artikeln.
    Jag yrar. Det är tydligen kräm och människan heter Carolina Gynning. Jag ska sluta gissa svenska kändisars namn.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 20:55:33 följande:
    Jag yrar. Det är tydligen kräm och människan heter Carolina Gynning. Jag ska sluta gissa svenska kändisars namn.

Hahaha!  Gissa ska man aldrig göra även om det iofs kan bli rätt charmigt när man gör det ibland...

Men varför i en kräm när man kan få det i sin renaste form...?   
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-25 20:58:55 följande:
    Hahaha!  Gissa ska man aldrig göra även om det iofs kan bli rätt charmigt när man gör det ibland...

Men varför i en kräm när man kan få det i sin renaste form...?   
    Jadu, skyller på nikotinbrist.

Alltså krämen är konstgjord och jag tror det behövs blandas med annat för att huden ska kunna ta upp substanserna men jag vet inte. Det kaske går att använda den i ren form.
Svar på tråden Trash-tråden