• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:18:06 följande:
    Riktiga män gråter och snackar ansiktskräm till Sex in the city Anton.
    Det var som fan, då har jag lite å jobba på.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:21:14 följande:
    Det där var inte fel det heller, tror minsann vi har ytterligare en storsäljare på gång.

Har ni fler förslag på krämer för riktiga män, så för bövelen.....fram med dom.

Är du lite mesig av dig, Aynrand, eller är du möjligen kvinna ??? Bara undrar.
    Jag kan dementera båda dessa påståenden...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:22:54 följande:
    Vet inte...försöker bara tagga ner Antons macho-attityd...
    Du är på god väg. Jag diskuterar för jesu namn ansiktskräm. Kan du komma på nåt mer icke-macho, så tala om det för mig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:21:14 följande:
    Det där var inte fel det heller, tror minsann vi har ytterligare en storsäljare på gång.

Har ni fler förslag på krämer för riktiga män, så för bövelen.....fram med dom.

Är du lite mesig av dig, Aynrand, eller är du möjligen kvinna ??? Bara undrar.
    det gäller att in förväxla sofistikerad med mesig..haha

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you fuck them in the ass
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:24:12 följande:
    Jag kan dementera båda dessa påståenden...
    Det var en god nyhet, blev lite orolig när Aynrand själv antyder att han inte är en riktig man. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:26:26 följande:
    Tamponger?
    Okay, jag ger mig. 

Varför är jag inte förvånad att du än en gång har slagit mig på fingrarna.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:27:59 följande:
    Feltolkning från din sida Anton.
    Aahh, du menar att Aynrand är bög ???
Svar på tråden Trash-tråden