• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

nytt recept för riktiga karlar

- kaskelot bajs
    - en droppe gorilla pungsvett
    - mänsklig bröstmjölk (macho killar brukar älska sin mamma...detta skapar trygghet)

på förpackningen, en bild av av mamma nystrukna byxor

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:30:13 följande:
    nytt recept för riktiga karlar

- kaskelot bajs
    - en droppe gorilla pungsvett
    - mänsklig bröstmjölk (macho killar brukar älska sin mamma...detta skapar trygghet)

på förpackningen, en bild av av mamma nystrukna byxor
    Här haglar 10-ettorna....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:30:09 följande:
    Aahh, du menar att Aynrand är bög ???
    haha AYnrand skulle sätta på killar om jag fann dem attraktiva rent sexuellt men jag gör inte det vilket gör mig en straight snubbe som det heter.

Är du bög själv Anton? helt ok och inget att skämmas över...här är du bland mkt toleranta människor ju
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:32:31 följande:
    haha AYnrand skulle sätta på killar om jag fann dem attraktiva rent sexuellt men jag gör inte det vilket gör mig en straight snubbe som det heter.

Är du bög själv Anton? helt ok och inget att skämmas över...här är du bland mkt toleranta människor ju

Haha ditt svar var bättre än mitt!!!
  • Nice Girl Wrong Place

Supertoleranta!
  • Yoyna

Fan, sitter i bilköer å kan inte alls delta i diskussionen kring krämer... Vilken miss!!! har annars hört att sperma ska motverka rynkor (tror att det är prostaglandinet som är bra)...

• Anton Chigurh

Helt ärligt, vad tror du ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:37:32 följande:
    vad skulle en riktig kvinna ha för ingredienser i sin ansiktskräm?

En riktig kvinna skulle ha (och nu använder jag mig själv som utgångspunkt);

Sperma från en skön man
    En droppe rött vin
    En droppe av sin favoritparfym
    Några matskedar smält choklad
    10 sköna kyssar
    Och ett tacksamt leende

Svar på tråden Trash-tråden