• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

NG, det ska väl inte vara så svårt för en driftig kvinna som du?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:51:38 följande:
    Visst gör det?
    Frågan är bara vart jag ska få tag på ingredienserna. 
    jag är en generös man, av mig får du kyssar, sperma. det jag inte vet är om sperma är bäst på hyn eller för invärtes skönhet.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:57:13 följande:
    jag är en generös man, av mig får du kyssar, sperma. det jag inte vet är om sperma är bäst på hyn eller för invärtes skönhet.
    Precis vad jag behövde höra...
    Jag tycker vi testar både invärtes och utvärtes och sedan drar en slutsats utifrån resultaten...
    Låter bra?    
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:48:21 följande:
    Låt kalla dem för mkt speciella skönhetssalonger

Pratar vi något ord som innefattar böne?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:58:45 följande:
    Precis vad jag behövde höra...
    Jag tycker vi testar både invärtes och utvärtes och sedan drar en slutsats utifrån resultaten...
    Låter bra?    
    jag röstar också på en deduktiv och empirisk studie
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-08-25 17:59:19 följande:
    Pratar vi något ord som innefattar böne?
    du får mkt gärna bidra till salongernas inredning
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:45:50 följande:
    jag tror inget. överdrivna macho killar kan ibland vara smyg-homo...inget nytt alltså.
    Hade en klasskamrat på högstadiet som var värsta macho tränade ishockey, rugby var tuff och grov i munnen...tills han en dag stepped ou of the closet, han var homo och sofistikerad..stjärtis alltså...han mådde bra och hade en överdriven macho atityd för att dölja sin läggning...inte för oss utan mest för sig själv.
    Jag spelar varken hockey eller rugby. Och jag inget å dölja. Tro mig. 

Anser verkligen folk här att jag är macho, eller iaf försöker vara det. Jaja, folk är underliga. Visst har jag en släng av vapenfetishm, och visst kör jag en fet SUV, och visst hoppar jag fallskärm, och visst gillar jag snabba bilar, och visst tycker jag Dieselolja luktar gott, men jag anser mig inte ett dugg macho för det. Den bedömningen överlåter jag åt andra....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Naturvetare som jag är så låter det lockande med en vetenskaplig studie... Ibland är det ju inte resultatet utan själva processen som är mest givande

Svar på tråden Trash-tråden