Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-09-16 15:07:46 följande:

Hej på er Helvetesnatt och helvetesdag. Jag är helt slut. Jag tycker inte om mig själv när jag gnäller. Ska sluta gnälla här inne. Har aldrig gjort det men började tala om min sjukdom för nån månad sen här på FL men nu känns det inte bra. Jag avskyr att vara svag. Rynkar på näsan Puss på er alla. Tack för dom fina orden ni skrev igår.

Mår du fortfarande dåligt?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 15:33:53 följande:
    Ja men inte som det var inatt. Har huvudvärk och har skrivit detta inlägg två gånger nu för att skriva rätt. Är så trött på att ligga ner och inte kunna göra något. Det har varit helt okej med jämna antal anfall under långt tid men nu på senare tid så kommer dom allt oftare. Jag får ju erkänna att jag inte mår så där jättebra heller. Det börjar närma sig december och jag börjar tappa fotfästet hur mycket jag än försöker hålla skene uppe.
    Usch vad jobbigt det låter men vad händer i december? Flyttar ni då eller? Är inte det positivt?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-16 15:29:27 följande:
    Så alltså tjejdate med NG:s mat, Roses sprit, Mrs:s röda sexiga naglar och mitt sprudlande humör... Efter det kan vi inte må dåligt nån av oss!

Skål
    Jaaaa ååååh vi borde verkligen styra upp det!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-16 15:51:01 följande:
    Japp, skulle nog kunna blir trevligt! Förstås bjuder vi och också!!! Nån annan som är intresserad eller som kanske vill stå för underhållningen?
    Min man kan strippa
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-09-16 15:58:47 följande:
    Min man kan strippa
    Han kan ju såklart stå till tjänst med annat också om det skulle önskas
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 15:46:45 följande:
    Ja, vi flyttar.Både ja och nej. Jag älskar ju Sverige och har nästan hela min släkt och alla mina vänner sen 22år här. Kommer känna st tomhet även om det ska bli skönt att slippa vissa saker.
    Ååh jag önskar jag kunde flytta, har varit påväg härifrån hur länge som helst nu men det kommer alltid saker ivägen..

Men du, du kommer få nya vänner där och du kommer ju kunna komma och hälsa på Vart var det ni skulle? Vilken del av USA, är flygresan lång?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 16:38:11 följande:
    Absolut.
    Jag tar gärna emot lite av någons energi just nu om det finns någon som är villig att dela med sig... 
    Jag skulle gärna dela med mig om jag hade någon! Men jag är helt slut, blir konstant misshandlad av min son haha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 16:26:06 följande:
    Ja nu ska jag vara en partypooper och kräva att ni bjuder Aynrand till min underhållning!!!
    Äh min man har säkert inget emot lite avlastning!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 16:31:40 följande:
    Hahaha gillar hur du tänker!
    Ja, generositet gillar vi. Real women share! 
    Sharing is caring!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-16 16:46:11 följande:
    tack haha
    Yoyna skrev 2011-09-16 16:30:09 följande:
    Partypooper??? Knappast! Men jag vill understryka Mrs utmärkta inställning till att dela med sig...  {#emotions_dlg.djavulsk}
    just meant as information, i don´t do men
    Fegis.
Svar på tråden Trash-tråden