Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Herregud, har just lämnat av papi på flygplatsen. Han är verkligen helt otrolig, flyget gick 14 och jag ville åka hemifrån 12:30 men då hade han inte ens duschat ännu. Tack vare att jag körde som en biltjuv kom vi dit 20 minuter innan flyget skulle gå och det var försent att checka in bagaget så vi fick hetspacka om så han fick med sig det viktigaste i handbagaget och sen kuta till gaten. Nu sitter jag och ringer runt för att kolla om jag kan skicka hans bagage på ngt sätt..

• MrsAssault

ÅÅÅÅH jag är ensam hemma!!!!!!!!!!!!!! Ingen man ingen svåger, GUUUUUUUUUUD vad skönt! Jag tog just en två timmars tupplur! Jag har inte varit ensam hemma mer än ett par timmar sen typ juli förra året.

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-17 19:43:55 följande:
    Härligt!

Hur var det, svågern bodde hos er men skulle flytta, eller? 
    Han bor här fortfarande men han har träffat en tjej äntligen så han är hos henne nu, han ska flytta om en månad typ, jag "vräkte" honom förra veckan så han kan ju få liiite tid haha Men han kommer hem på tisdag och min man åkte till malaga idag så jag får flera daaagar ensam ska bara äta godis och kolla porr i två dygn.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-17 21:55:37 följande:
    Det som jag främst var ute efter med min fråga var om det är något att skämmas över, om det är lämpligt att ta med sig sin snuttefilt när man sover över hos någon, i ett dejtingsammanhang alltså där man inte känner personen så jättebra, man kanske har varit på några enstaka dejter innan övernattningsdejten.
    Om jag dejtade någon som tog med sig snuttefilt första gången han sov över skulle jag tro han var psyko.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-17 22:17:40 följande:
    Men sen när du lärt känna honom hade du insett att så inte var fallet? Solig
    Det sulle nog inte gå så långt att jag lärde känna honom tyvärr.. däremot om vi dejtat länge utan att sova över (har jag aldrig varit med om iofs, jag knullar alltid på första dejten så jag vet vad jag får ) och jag redan blivit intresserad och tycker om honom så skulle det kanske gå att se genom fingrarna..
  • MrsAssault

Gomorron! Jag ligger i sängen med datorn i knät och tänkte stanna här sålänge jag kan, kanske till och med struntar i att duscha idag! Känns underbart!

• MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-18 11:44:44 följande:
    Du sa ju att du skulle äta godis och kolla porr hela helgen. Hållit löftet? Oskyldig
    Nä, inte riktigt men nu ska jag iaf äta jordnötsringar till lunch!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-18 20:04:00 följande:
    Kvällen blir nog trevligare, Yoyna.

Och nej, Mrs, du har det väldigt bra som har bebisen i magen. Det är den lättaste biten.  
    Jag tycker det är skitläskigt att vara gravid, jag vet ingenting. Vet inte hur han mår eller nånting Förvånad och så läser ja gskräckhistorier om moderkaksavlossning och bebisar som bara dör helt plötsligt i v38 utan att nån vet vad som hänt. Jag blir galen på riktigt, jag vill att han ska komma ut nu så jag kan se honom och skydda honom ordentligt mot allt allt allt och ha lite kontrolllll
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 20:21:42 följande:
    Haha låter som du beskriver min dotter.
    Jag bar henne dygnet runt, även i sjal, och sov med henne tills hon var...ja det vågar jag knappt erkänna. Som tur är hade jag tid att verkligen vara där. Vi bodde helt ensamma och medan jag skötte städning och annat, hängde hon i sele eller sjal, helt underbart!
    Ammade också väldigt länge...  
    Vi kommer inte kunna sova med bebisen, min man slåss, sparkas och joggar i sömnen haha som en hund typ Jag skulle kunna sova med bebis för jag ligger alltid helt blickstilla, ibland vaknar jag och har ont för att jag inte rört mig på flera timmar haha men iaf, det går inte att ha en bebis i samma säng som min man, den skulle bli ihjälslagen direkt Förvånad
Svar på tråden Trash-tråden