• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 13:05:50 följande:

Erhm...
    Jag hade Norton. Sedan gick det ut. Hade inte råd att förnya så jag har typ...Panda cloud antivirus. Gratisversionen. Och sedan något medföljande krafs. Tror jag.
    Men som sagt, fläkten låter ju helt överdrivet mycket från att jag trycker på knappen och startar datorn. Och sedan blir den väldigt varm väldigt snabbt. Och fläkten tjuter nästan efter ett tag. Helt ohållbart.

Om den tjuter så är det definitivt något fel på fläkten. Bästa är nog att lägga de 300 på en felsökning och be dem ge ett kostnadsförslag på vad det kan kosta att fixa. Kan vara så enkelt att fläkten blivit lite sned och kommit i obalans och kanske bara behövs justeras till lite.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Ja det löser sig nog

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    kapten howdy skrev 2012-10-22 06:57:10 följande:
    I min pool ska jag ha:
    Gummi-ankor.
    Många gummi-ankor..

Det och kanske någon snäll mullig dam som gillar att plaska.

• lille Birger
    Trust me skrev 2012-10-22 13:52:57 följande:

Drömmer

Den där bilden faller Lille Birger i smaken! Glad
  • Kakaa

ohh jag vill soooova!! Sova bort hela denna dag. 

• Agridulce
    Driftwood skrev 2012-10-22 13:11:37 följande:
    Agri, du har en väldigt sensuell mun 

Med det inte sagt att det är det minsta fel på andra munnar på något sätt 

Åh tack Driftwood. Det vart sagt.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-22 14:18:05 följande:
    ohh jag vill soooova!! Sova bort hela denna dag. 
    Nallen brukar också bli sådär trött på Måndagarna.