• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-22 17:30:14 följande:
    PM är oxå bra på att baka bröd. Han kan baka din baguette Aynrand.

Du menar med "extra tillsatser" ? Nej det brukar jag inte göra så ofta, men däremot händer det att jag gör hålkakor. Tycker att göra hålen är det roligaste i hela bakningen .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-22 17:48:37 följande:
    Jag gillar bakvärk mer än bakverk faktiskt.

Ja och det ger inte några extrakilon utan snarare tvärtom.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 17:43:47 följande:
    Haha Aynrand pratade om en porrfilm som hette bakvärk häromdagen.

En resumé om handlingen? Gissar att det inte handlade om en bagares slitsamma strävan direkt .

Kreativ användning av brödspade kanske ?
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-22 16:17:13 följande:
    Jag var på väg att göra det, men när jag klickade på din presentation blev jag skrämd och ledsen av bilden. Gråter
    Förlåt, jag är dock inte så farlig som jag ser ut, jag är ganska.. kärleksfull och rar.. *hostar* 

:( *ger en bulle som tröst* 
  • HonHarPlattMage
    Kakaa skrev 2012-10-22 17:53:39 följande:
    Förlåt, jag är dock inte så farlig som jag ser ut, jag är ganska.. kärleksfull och rar.. *hostar* 

:( *ger en bulle som tröst* 
    Vad bra! Glad Nallen tyckte att bilden inte verkade stämma överens med din personlighet.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 17:13:17 följande:
    Jag fryser och vill hem.
    Fortfarande gnällig?
    The hard way is the right way.