• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:03:34 följande:
    yes jag såg det i en videobutik long ago...tyckte att det Svenska språket var finurligt då haha

Det är en sån fin titel på en film att man nästan blir rörd. Var det en vanlig "backdoor" film eller ingick där hårdhänt behandling av bakdelar?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 22:20:23 följande:

De luxe heter det på svranska.
    Plugga in heter det.
    vad du är fin...
    kyss
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

ok nån av er som har ont i baken?

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:21:52 följande:
    vad du är fin...

kyss

Tack söta du.

Kyss
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:22:23 följande:

Nej.

Fix it.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 22:23:34 följande:

Nej.
    Fix it.
    jag är så frustrerad...fast ikväll är jag mest sugen på gos o mys
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:27:01 följande:
    jag är så frustrerad...fast ikväll är jag mest sugen på gos o mys

Mys och bus?
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:06:54 följande:
    yes
    hur är det med din bakvärk?
    På tok för lite bakvärk just nu men jag hoppas det åtgärdas snart.
    Aynrand skrev 2012-10-22 22:22:23 följande:
    Nope men jag är überkänslig däromkring ikväll. Har spenderat en timme med Madame Vax.

Naughty by nature
  • straight arrow
    Agridulce skrev 2012-10-22 22:28:00 följande:
    Nope men jag är überkänslig däromkring ikväll. Har spenderat en timme med Madame Vax.

Värk i öronen dessutom? Tycker mig minnas att hon var rätt så pratsam.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 22:27:54 följande:

Mys och bus?
    nope antingen mys eller evil