• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-24 11:08:58 följande:
    Inte längre för nu har ju jag hittat hit
    :< 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:45:12 följande:
    Jadå, jag hade länge en man i kanske...50-års åldern.
    Det ÄR en smula kinky när han tar på sig handsken och trycker upp x antal fingrar. 

Fast är det inte bättre med en hobbygynekolog? Som gör det av intresse snarare än ser det som en vanlig dag på jobbet. Även om det kanske är så att vissa dagar är bättre än andra .

Har adrig varit intresserad av jobba inom vården eller bli läkare etc. Fast lite intressant är det trots allt med gynekologi. Fast jag är rädd för att man kanske skulle tröttna på fittor och DET vore en katastrof.

Vissa saker är bättre på hobby nivå. Det finns så många intressanta detaljer i olika yrken som man kan tillämpa på hobbynivå. Polis, präst, gynekolog, lärare tex. Fast nu är jag rädd att snart börja slå i taket på sexuellt normalskalan tror jag .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 11:15:16 följande:

Fast är det inte bättre med en hobbygynekolog? Som gör det av intresse snarare än ser det som en vanlig dag på jobbet. Även om det kanske är så att vissa dagar är bättre än andra .

Har adrig varit intresserad av jobba inom vården eller bli läkare etc. Fast lite intressant är det trots allt med gynekologi. Fast jag är rädd för att man kanske skulle tröttna på fittor och DET vore en katastrof.

Vissa saker är bättre på hobby nivå. Det finns så många intressanta detaljer i olika yrken som man kan tillämpa på hobbynivå. Polis, präst, gynekolog, lärare tex. Fast nu är jag rädd att snart börja slå i taket på sexuellt normalskalan tror jag .
    Jag har lite svårt för rollspel faktiskt.
    Så en hobbygynekolog eller som del av ett rollspel skulle inte vara lika kinky.
    Delen av det kinky är ju ATT det bara är hans yrke...

Tänk om nu PM.
    Jag har (ta i trä) varit förskonad vad gäller könssjukdomar, illaluktande flytningar och svampinfektioner, men det är ju en ganska vanlig orsak till att kvinnor besöker sin gynekolog
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 12:09:04 följande:
    mmmh ta cellprov <3 *hårni*
    Haha...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 12:09:43 följande:
    Haha...
    "Kom så skall jag kittla din livmodertapp (Som förövrigt ser ut som ett ollon, så kan det vara penis mot penis om kuken petar på den?!) med lilla topsen! " Oskyldig
  • Kakaa

Ollon mot ollon <3 "Kom närmre min vän" *låter läskig*

• Nice Girl Wrong Place

Haha du är knäpp .-)

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 12:17:06 följande:
    Haha du är knäpp .-)
    För mycket fritid. ;)