• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 13:02:10 följande:

Haha
    Försökte ta en bild då jag slickade henne på den daggvåta rosen, MEN jag vred nästan nacken ur led. :(
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 13:02:06 följande:
    :> Jag är flata, nu när det är bekräftat, fråga vad ni vill!
    Det är tack vare mig, eller hur?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 13:03:38 följande:
    Det är tack vare mig, eller hur?
    Ja.. jag tror det. :( 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 13:04:03 följande:
    Ja.. jag tror det. :( 
    Det gör det ju fullt förståeligt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 13:05:04 följande:
    Det gör det ju fullt förståeligt.
    Ja, vem kan inte bli hänförd och omvänd efter att fått byta några meningar med dig?
  • Kakaa

jag har faktiskt också omvänt en person!! :D han blev bög. :< 

• Kakaa

Jag skulle vilja se Anton lr någon annan manlig följare i denna tråd utklädd till Fantomen.

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-24 13:13:10 följande:
    Jag skulle vilja se Anton lr någon annan manlig följare i denna tråd utklädd till Fantomen.

VAD FAN ÄR DET DU SÄGER, MÄNNISKA ?????????????
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-24 13:18:26 följande:
    Att jag skulle vilja se dig utklädd till Fantomen? Drömmer
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-24 13:18:26 följande:
    Fantomet lr "Helgonet" han funkar också, fantomen ligger dock närmre om hjärtat.